ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Συγκλονιστική εξομολόγηση από Ονουάτσι

Ο Μπέντζαμιν Ονουάτσι σε μία συγκινητική και συνάμα συγκλονιστική συνέντευξη, μίλησε για τον θάνατο της κόρης του και το ίδρυμα που έφτιαξε λίγο μετά το ατυχές συμβάν. Παράδειγμα προς μίμηση ο Νιγηριανός.
Ονουάτσι


Είναι μία ιστορία που έμεινε κρυφή από το κοινό, αφού σίγουρα πρόκειται για κάτι προσωπικό. Ένα χρόνο μετά ο Μπέντζαμιν Ονουάτσι αποφάσισε να ανοίξει την καρδιά του και να μιλήσει για το τραγικό γεγονός που συνέβη το 2010.

Ο 26χρονος άσος μίλησε για τον θάνατο της κόρης του και την έμπνευση που του έδωσε αυτό το τραγικό γεγονός, για να βοηθήσει τα παιδιά που αντιμετωπίζουν προβλήματα.

"Στο ξεκίνημα της χρονιάς η γυναίκα μου γέννησε την Γκαμπριέλα ενώ εγώ ήμουν στην Κύπρο για ένα φιλικό ματς με την ομάδα μου. Όταν γύρισα πίσω ήμασταν μία ευτυχισμένη οικογένεια με τις δυο κόρες μου και το μωρό.

Όμως δυο μήνες μετά πέθανε μπροστά στα μάτια μου χωρίς να υπάρχει κάποια αρρώστια. Με συγκλόνισε το γεγονός και επηρέασε την αγωνιστική μου κατάσταση", είπε αρχικά ο 26χρονος άσος και συνέχισε:

"Ο θάνατος της έγινε έμπνευση στη συνέχεια για να τη θυμάμαι κάθε φορά που παίζαμε παιχνίδια και μου έδωσε δύναμη να προχωρήσω. Η ομάδα και οι συμπαίκτες μου με βοήθησαν να το ξεπεράσω".

Στη συνέχεια τόνισε για το ίδρυμα: "Θα βρεθώ σε σχολεία και θα βοηθήσω πολλά παιδιά στην πατρίδα μου, και όχι μόνο, προσφέροντας τους ρούχα και φαγητό. Θέλω να φτιάξω ακαδημίες και ξενώνες για τη φιλοξενία οικογενειών με προβλήματα. Απλά θέλω να προσφέρω πράγματα στην κοινωνία που με βοήθησε να προχωρήσω.

Από την ημέρα που έχασα την κόρη μου όλα άλλαξαν μέσα μου. Πλέον είμαι πιο ώριμος άνθρωπος και βλέπω με άλλο μάτι τη ζωή. Θέλω πολύ να επηρεάσω θετικά τον κόσμο στην πατρίδα μου και στις χώρες εκεί δίπλα, έτσι ώστε να δώσουμε ένα καλύτερο μέλλον στα παιδιά μας". 
Πηγή sport24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...