ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Μουρίνιο κατά... Ρεάλ και Μπενίτεθ!

Η μπάλα από το ξέσπασμα του Μουρίνιο για την διαιτησία του αγώνα με την Σεβίλλη πήρε και την διοίκηση της Ρεάλ, ενώ δεν την γλίτωσε ούτε ο Μπενίτεθ!
Μουρίνιο κατά... Ρεάλ και Μπενίτεθ!
Ο Πορτογάλος τεχνικός καυτηρίασε την αδράνεια της διοίκησης των Μαδριλένων αναφορικά με τα διαιτητικά λάθη, βάζοντας ουσιαστικά στο στόχαστρο τον Χόρχε Βαλντάνο που αποφεύγει να μιλάει για το θέμα!

«Εχω σε ένα χαρτί σε Word 13 λάθη του διαιτητή. Αν τα αναφέρω, δεν θα κάθομαι στον πάγκο την άλλη εβδομάδα. Την λύση την έχουν βρει. Να τιμωρούν τον Μουρίνιο. Αν κάποιος από την διοίκηση θέλει να το διαβάσει, εδώ είναι το χαρτί. Αν κάποιος δεν θέλει και προτιμά να κρύβεται πίσω από έναν προπονητή που κάθε μέρα μάχεται, τότε τι να πω... Ολα είναι τέλεια. Υποτίθεται πως είμαστε οργανωμένος σύλλογος, με συγκεκριμένη δομή. Δεν γίνεται κάθε φορά να μιλάω εγώ εκ μέρους της ομάδας για την διαιτησία», ήταν το ξέσπασμα του Μουρίνιο ο οποίος αναφέρθηκε με τον δικό του μοναδικό τρόπο και στο αγωνιστικό κομμάτι του παιχνιδιού με την Σεβίλλη!

«Αν ήμουν θεατής, εγώ δεν θα πλήρωνα ούτε ένα ευρώ για να το δω. Αν ήμουν σπίτι, θα άλλαζα κανάλι και θα έβαζα αγώνα για το πρωτάθλημα Βιετνάμ»!

Ο Μουρίνιο δεν παρέλειψε να αναφερθεί με ειρωνικό τρόπο και στον Ράφα Μπενίτεθ: «Νόμιζα ότι θα μου έλεγε ευχαριστώ για το Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων που εγώ χάρισα στην Ιντερ, αλλά δεν έγινε τίποτα. Μιλήστε με τους οπαδούς της ομάδας και θα σας πουν ποιος είναι ο Μουρίνιο και ποιος ο Μπενίτεθ».
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...