ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Υπέγραψε στην Κέρκυρα ο Μονιάκης


Κάτοικος... Κέρκυρας είναι από την Παρασκευή ο Μανώλης Μονιάκης. Ο 22χρονος αριστερός μπακ θα συνεχίσει την ποδοσφαιρική του καριέρα στο νησί των Φαιάκων, αφού υπέγραψε συμβόλαιο για έξι μήνες. Ο πρώην άσος του ΟΦΗ, με δηλώσεις του στο Novasports.gr, εμφανίστηκε πολύ χαρούμενος που θα αγωνίζεται με τη φανέλα της Κέρκυρας και δήλωσε ότι θα δώσει τον καλύτερό του εαυτό για να κρατήσει την ομάδα στην κατηγορία.
Υπέγραψες τελικά συμβόλαιο συνεργασίας με την Κέρκυρα;
"Ναι, υπέγραψα την Παρασκευή συμβόλαιο για έξι μήνες."
Πώς νιώθεις γι' αυτό;
"Είμαι πολύ χαρούμενος που μου δόθηκε η ευκαιρία να παίξω στην Σούπερ Λίγκα. Είμαι πρόθυμος να ανταποκριθώ σε όλες τις απαιτήσεις της ομάδας και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να την κρατήσω στην κατηγορία. Ωστόσο το κλίμα που επικρατεί είναι ομάδα είναι αρκετά θετικό και οι παίκτες είναι πολύ καλοί."
Πιστεύεις ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή για την καριέρα σου να αποχωρήσεις από τον ΟΦΗ;
"Όσο να 'ναι είμαι από την Κρήτη και ήθελα να αγωνίζομαι στον ΟΦΗ αλλά για πολλούς και διάφορους λόγους ήρθα στην Κέρκυρα."
Η συγκεκριμένη μεταγραφή αποτελεί όνειρο για εσένα;
"Είναι ένα βήμα παραπάνω στην καριέρα μου, αυτό που θέλω εγώ είναι να κάνω ότι καλύτερο μπορώ ώστε να πάρω το προβάδισμα και να πάω σε μια μεγαλύτερη ομάδα από την Κέρκυρα."
Στο μέλλον σκέφτεσαι καθόλου το εξωτερικό;
"Σίγουρα ναι, ο στόχος μου είναι αρχικά να πάω στον Ολυμπιακό αφού έχει εκδηλώσει και το ενδιαφέρον του για μένα και μετά να πάω στο εξωτερικό. Για μένα ο Ολυμπιακός είναι το σκαλοπάτι που θα μου δώσει την ευκαιρία να πάω και σε μια ομάδα του εξωτερικού."
Οι Φαίακες βρίσκονται σε ένα δρόμο στρωμένο με ροδοπέταλα αφού δεν συναντούν καμία από τις μεγάλες ομάδες στα προημιτελικά. Η κατάκτηση του Κυπέλλου αποτελεί βασικό στόχο για την Κέρκυρα;
"Βέβαια είναι ένας μεγάλος στόχος, όμως παίζει ρόλο και η ψυχολογία και η κούραση των παικτών αφού έχουν κάθε τρεις μέρες σχεδόν αγώνα. Έχουν δείξει ένα πολύ καλό πρόσωπο μέχρι στιγμής, αφού κατάφεραν και έφτασαν ως εδώ. Δεν υποτιμάμε κανέναν, δεν μας υποτιμά κανείς. Όλα είναι πιθανά."
Πηγή novasports

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...