ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Γκατούζο: «37.000... σφαλιάρες!»

Γκατούζο: «37.000... σφαλιάρες!»
Ο Τζενάρο Γκουτούζο σχολίασε την ποινή τεσσάρων αγωνιστικών που του επέβαλε η UEFA για το επεισόδιο με τον Τζο Τζόρνταν, συγκρίνοντας τη με ποινή φυλάκισης ενός μήνα, ενώ σχολίασε και το γιατί δεν θα πάει στον επαναληπτικό στο Λονδίνο.

Αμετανόητος έδειξε ο Ρίνο Γκατούζο σε συνέντευξή του σε ιταλικό κανάλι. Ο Γκατούζο δεν έδειξε να έχει καταλάβει τον λόγο για τον οποίο τιμωρήθηκε, καθώς με τα λόγια του ούτε λίγο ούτε πολύ είπε πως σε περίπτωση που νιώσει ότι δεν του δείχνουν σεβασμό στο μέλλον θα έχει την ίδια αντίδραση.

«Ντρόπιασα τον εαυτό μου, αλλά ο σεβασμός είναι σημαντικός», είπε ο Ιταλός μέσος και συνέχισε: «Μου έδωσαν μια ποινή πέντε αγώνων, όμως για μένα μοιάζει σαν ένας μήνας στη φυλακή. Θέλω να παρακολουθήσω το δεύτερο παιχνίδι, αλλά με συμβούλευσαν να μην το κάνω καθώς θα υπάρχουν 37.000 οπαδοί εκεί και θα γύριζα στο Μιλάνο πιθανότατα με το πρόσωπό μου πρησμένο από 37.000… σφαλιάρες!»

Στη συνέχεια ο Γκατούζο μίλησε για αυτά που του είπε ο Κασάνο, γνωστός και αυτός για τον ιδιόμορφο χαρακτήρα του, αλλά και για το επεισόδιο που δεν έδειξαν οι κάμερες μεταξύ του μέσου της Μίλαν και του Μπασόνγκ της Τότεναμ:

«Ο Αντόνιο Κασάνο μου είπε: Τι καταπληκτικό παράδειγμα που έθεσες! Πρέπει να γίνω ο μέντοράς σου! Το μότο μου είναι "δείξε σεβασμό σε αυτούς που δείχνουν σεβασμό σε εσένα". Πήγα προς τον Τζο Τζόρνταν μετά τη λήξη και έβγαλε τα γυαλιά του δείχνοντας ότι δεν με υπολογίζει και άρχισε να με βρίζει. Ο Μπασόνγκ ανακατεύτηκε και μου είπε "εγώ και εσύ". Οπότε αντέδρασα και βρεθήκαμε στη φυσούνα».

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...