ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Ντεσάμπ: «Κράτησα τον λόγο μου»!

Ντεσάμπ: «Κράτησα τον λόγο μου»!
Στην αποκάλυψη πως το περασμένο καλοκαίρι απέρριψε πρόταση της Λίβερπουλ για τον ίδιο για να μείνει στη Γαλλία και τη Μαρσέιγ, προέβη ο Ντιντιέ Ντεσάμπ.

Ο Γάλλος τεχνικός της ομάδας της Μασσαλίας μίλησε στην έκδοση Sun, τονίζοντας χαρακτηριστικά:

«Θα σας πω την αλήθεια. Το σκέφτηκα περισσότερο από δύο δευτερόλεπτα. Δεν θα κρυφτώ. Δεν δέχεσαι κάθε μέρα πρόταση από τη Λίβερπουλ. Δεν ήταν εύκολη απόφαση, αλλά είχα συμβόλαιο με τη Μαρσέιγ και είχα δώσει το λόγο μου ότι θα το εξαντλήσω. Ήθελα να τιμήσω τους παίκτες μου, τη διοίκηση, τον πρόεδρο. Άλλωστε όταν έφτασε η πρόταση της Λίβερπουλ, είχαμε ήδη ξεκινήσει προετοιμασία και είχα ολοκληρώσει το πλάνο μου για τη νέα σεζόν».

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...