ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

«Ναι» Γκερέιρο στη Βραζιλία

«Ναι» Γκερέιρο στη Βραζιλία

το κείμενο αναφέρεται ότι ο Πολωνός θα ήθελε να παίξει ξανά στη Φλαμένγκο, ενώ σε δηλώσεις του ο άσος της ΑΕΚ τονίζει: «Από τότε που ήρθα στην Ευρώπη, παίζω σε διαφορετική θέση, αλλά δεν θα είναι πρόβλημα αν επέστρεφα στη Φλαμένγκο. Σε επίπεδο τακτικής είμαι υπάκουος και κάνω ό,τι μου λέει ο προπονητής μου. Δεν έχω την ίδια ταχύτητα, αλλά έχω περισσότερη εμπειρία», ήταν τα λόγια του Γκερέιρο, ο οποίος ρωτήθηκε για το αν θα ήθελε να ξαναπαίξει για την Κορίνθιανς.

«Αν φορούσα ξανά τη φανέλα της Κορίνθιανς, θα φθειρόμουν. Σε κάθε ματς θα έπρεπε οπωσδήποτε να είμαι ο καλύτερος γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα εμφανίζονταν όλα τα αρνητικά που είχα κάνει», τόνισε ο άσος της ΑΕΚ αναφερόμενος στην αποβολή του για χτύπημα στον Ντ' Αλεσάντρο, που είχε κοστίσει τον αποκλεισμό της Κορίνθιανς από τη Ρίβερ Πλέιτ.

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...