ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Βουγιούκας: "Στον Ολυμπιακό μετρούσαν τα πρόσωπα"

Ο Ίαν Βουγιούκας μίλησε στο "Παναθηναϊκό Τριφύλλι" για τις διαφορές ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό, αλλά και για τις προσωπικές του φιλοδοξίες.

Όταν ήρθε στον Παναθηναϊκό σίγουρα δεν περίμενε να είναι πρώτος σκόρερ του τριφυλλιού στην Α1, μετά από 15 αγωνιστικές... Μετά τον τραυματισμό του Μάριτς, ο ρόλος του είναι αναβαθμισμένος και προς το παρόν, ο Ίαν Βουγιούκας εκμεταλλεύεται την ευκαιρία που του δίνεται.

Μιλώντας στο "Παναθηναϊκό Τριφύλλι" μίλησε τόσο για τις φιλοδοξίες του στον Παναθηναϊκό όσο και για τις διαφορές ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό...

Αναλυτικά τα σημαντικότερα αποσπάσματα από την συνέντευξη του Ίαν Βουγιούκα:

- Περίμενες αλήθεια όταν αποφάσισες να έρθεις στον Παναθηναϊκό, ότι θα ήσουν ο πρώτος σκόρερ της ομάδας στα μέσα περίπου της σεζόν;

«Κοίτα φιλοδοξίες και στόχους είχα. Χρειάστηκα μία περίοδο προσαρμογής και μετά όσο και αν ακούγεται κάπως παράξενο, εκμεταλλεύτηκα τις ατυχίες των συμπαικτών μου και βρέθηκα σε καλή κατάσταση την κατάλληλη περίοδο. Έπαιξα σίγουρα αρκετά παραπάνω από ότι περίμενα».

- Οι προσωπικές σου φιλοδοξίες όταν έβαζες την υπογραφή σου στο συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό ποιες είναι;

«Αυτό που είχα πει από την αρχή και ισχύει ακόμα είναι ότι στόχος μου είναι να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία που δίνεται να είμαι στην κορυφαία ελληνική ομάδα και να δουλεύω με τους κορυφαίους του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Θέλω να δουλέψω και υπάρχουν ακόμα πολλά περιθώρια βελτίωσης και κάθε μέρα προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος. Αυτός είναι και ο στόχος μου. Είμαι φιλόδοξο άτομο… Κάνω όνειρα, αλλά αυτά δεν έχουν ταβάνι. Προσπαθώ για το καλύτερο και παράλληλα ζω και το σήμερα, μαθαίνοντας από αυτό».

- Πάμε λίγο πίσω στο καλοκαίρι… Από την Μακάμπι και την δεδομένη όπως παρουσιαζόταν υπογραφή σου εκεί, βρέθηκες στον Παναθηναϊκό

«Το καλοκαίρι έμεινα χωρίς ομάδα και μέτρησα τις δυνάμεις μου. Ήξερα ότι έχω κάνει μία καλή χρονιά και περίμενα έτσι κάτι καλό. Όταν η περίπτωση του Παναθηναϊκού μπήκε σοβαρά στο παιχνίδι, δεν υπήρχε περίπτωση να την αγνοήσω. Και επειδή έχω δει ότι πολλοί παίκτες στην ηλικία μου, όταν πήγαν στον Παναθηναϊκό, έκαναν ένα πολύ μεγάλο άλμα στην καριέρα τους, ήθελα να αρπάξω την ευκαιρία. Δεν λες όχι στον Παναθηναϊκό…

Όσον αφορά την Μακάμπι, υπήρχε μία προχωρημένη συζήτηση, όχι συμφωνία. Αλλά μόλις είδα ότι υπήρχε πρόταση και ενδιαφέρον από τον Παναθηναϊκό, έριξα όλο βάρος μου εκεί… Συγγνώμη αλλά Παναθηναϊκός είναι αυτός…»

- Υπήρχε κάποιος που να σε πάρει από την αρχή να σου δείξει τα αποδυτήρια και να σε καθοδηγήσει;

«Αυτό το ρόλο ουσιαστικά τον έχει ο Κώστας Τσαρτσαρής. Αυτός με βοήθησε αρκετά στο τι να περιμένω, τι να κάνω… Ακόμα και τώρα με βοηθάει αρκετά. Με έναν τρόπο με καθοδηγεί. Είναι χρόνια στον Παναθηναϊκό και έχει πετύχει ότι έχει πετύχει, οπότε για αυτό θέλω να είμαι δίπλα του»

- Ίσως είσαι ο κατάλληλος για να μας πει τις διαφορές ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό…

«Κοίτα δεν θέλω να μπω σε συγκρίσεις. Θα σου πω απλά το ότι στον Παναθηναϊκό όλα ξεκινούν από το κεφάλι και τον κόουτς Ομπράντοβιτς που σίγουρα κάνει την διαφορά με τις ικανότητες που έχει. Ο Παναθηναϊκός είναι πιο οικογενειακή ομάδα και οι παίκτες έχουν καλύτερες σχέσεις μεταξύ τους. Το πιο σημαντικό είναι ότι στον Παναθηναϊκό πρώτα είναι η ομάδα και μετά ο παίκτης. Ενώ στον Ολυμπιακό ήταν το αντίθετο. Τουλάχιστον όταν ήμουν εγώ εκεί.

Ο Ολυμπιακός ήταν μία εμπειρία για μένα και δεν μπορώ να πω αν αδικήθηκα ή όχι εκεί, αλλά σίγουρα υπήρχαν παιχνίδια που θα μπορούσα να είχα παίξει, επειδή ήταν φαινομενικά εύκολα για την ομάδα. Κυρίως στην Ελλάδα, όπου θα μπορούσε να ξεκουράσει τους βασικούς και να έπαιζαν παίκτες όπως εγώ ή ο Πελεκάνος».

Πηγή sport24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...