ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Βρήκε το Λιμάνι του ο Μάρκο!

 Βρήκε το Λιμάνι του ο Μάρκο!
Ο Μάρκο Πάντελιτς... γουστάρει τον Ολυμπιακό και δεν χάνει ευκαιρία να το τονίζει, αφού με δηλώσεις του σε σέρβικο ΜΜΕ τόνισε πως περνάει μια χαρά στον Πειραιά. Ο Σέρβος άσος μίλησε στην «sportske», όπου αναφέρθηκε στην αγάπη που δέχεται από τον κόσμο του Ολυμπιακού αλλά και τις μεταγραφικές φήμες που έκαναν λόγο για ενδιαφέρον γερμανικού συλλόγου:

«Ο Ολυμπιακός είναι ένας μεγάλος σύλλογος, είναι πολύ καλά εδώ και έχω ευκαιρίες. Έχω σκοράρει εννιά γκολ και είμαι τρίτος σκόρερ στο πρωτάθλημα», ανέφερε αρχικά ο «Φονιάς» των Πειραιωτών και στη συνέχεια αναφέρθηκε στα σενάρια περί μεταγραφής του στην Βόλφσμπουργκ πριν λίγες μέρες:

«Υπήρχαν προτάσεις τον χειμώνα από διάφορες ομάδες, όχι μόνο από την Γερμανία, αλλά ο Ολυμπιακός δεν ήθελε να με παραχωρήσει. Είμαι πολύ καλά εδώ και ο κόσμος της ομάδας με αγαπάει. Έχω πολύ καλές σχέσεις με τους φίλους του Ολυμπιακού».

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...