ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Γκερέιρο: Δεν νιώθω δέσμιος


Γκερέιρο: Δεν νιώθω δέσμιοςΟ μέσος της ΑΕΚ αναφέρθηκε, στον πολωνικό Τύπο, στο παρόν και στο μέλλον του στην Ένωση, ξεκαθαρίζοντας ότι τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα, σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, αλλά και ότι δεν θα είναι αρνητικός, σε μια καλή πρόταση από το εξωτερικό: «Αισθάνομαι καλά εδώ, επειδή παίζω. Όμως παραδέχομαι πως αν έρθει μια καλή πρόταση θα την εξετάσω. Δεν είμαι δέσμιος στην Αθήνα»

Ο 29χρονος Βραζιλιάνος, που επέστρεψε στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Πολωνίας και αναμένεται να ξεκινήσει και στο βασικό σχήμα, θα πατήσει για δεύτερη φορά, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, το χορτάρι του «Γεώργιος Καραϊσκάκης» (την πρώτη θέλει να την ξεχάσει και ο ίδιος και κυρίως οι φίλοι της ΑΕΚ), με αυξημένο προσωπικό κίνητρο, όπως δήλωσε: «Για μένα αυτό το ματς είναι ιδιαίτερα και μου δίνει επιπλέον κίνητρο η δυνατότητα να δείξω την αξία μου στο ελληνικό και το πολωνικό κοινό. Είμαι βέβαιος πως θα δούμε ένα δυνατό παιχνίδι, σαν να επρόκειτο για επίσημη αναμέτρηση. Άλλωστε εμείς έτσι αντιμετωπίζουμε κάθε παιχνίδι, είτε φιλικό είτε όχι»

Για τη δυναμικότητα του ελληνικού συγκροτήματος, ανέφερε: «Η Ελλάδα είναι ένας δυνατός αντίπαλος, ήταν πρωταθλήτρια Ευρώπης το 2004. Έχει παίκτες όπως ο Σαμαράς που παίζει στη Σέλτικ, αλλά και καλούς ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται στον Ολυμπιακό, τον Παναθηναϊκό και την ομάδα μου, την ΑΕΚ. Εμείς όμως δεν πρέπει να φοβόμαστε καμία ομάδα».

Ο Ρότζερ μίλησε και για τα κρούσματα βίας στο ελληνικό ποδόσφαιρο: «Δυστυχώς έχω συνηθίσει στα επεισόδια, αν και δεν το θέλω. Όμως στην Ελλάδα τα επεισόδια είναι στην ημερήσια διάταξη».
Πηγή aek365

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...