ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Το πάρτι τίτλου και τα… χρήματα!

Το πάρτι τίτλου και τα… χρήματα!
Το… πάρτι της 17ης Απριλίου περιμένει ο Ντένις Ρόμενταλ, ο οποίος δηλώνει ενθουσιασμένος με τον Ολυμπιακό και τον τίτλο που κατέκτησε. Τι λέει για τα χρήματα, και τις ευκαιρίες που… έχασε!
«Είμαι πολύ χαρούμενος με τη ζωή στην Ελλάδα και ποδοσφαιρικά και όχι μόνο. Έχει εξελιχθεί καλύτερα απ’ ότι περίμενα και είναι μια πραγματικά θετική εμπειρία. Πρέπει να παίρνεις τα πράγματα όπως είναι. Έως τώρα είμαι πολύ ευχαριστημένος στην ομάδα και θα γιορτάσουμε το πρωτάθλημα στις 17 Απριλίου εντός έδρας» τόνισε ενθουσιασμένος ο Ντένις Ρόμενταλ σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Ekstra Bladet.

Ο Δανός πάντως ξεκαθάρισε πως τα χρήματα δεν παίζουν κανένα ρόλο στη ζωή του
«Τα λεφτά δεν σημαίνουν πολλά. Κάνουν τη ζωή σου ευκολότερη, αλλά μέχρι εκεί. Μπορώ να ζήσω και χωρίς γάλα στον καφέ μου, γνωρίζοντας ότι η οικογένειά μου είναι καλά. Είναι κάτι πραγματικά πιο σημαντικό. Αν έπαιζαν τόσο σημαντικό ρόλο τα λεφτά θα είχα επιλέξει μία διαφορετική καριέρα όταν ήμουν νεότερος, που ίσως να ήταν και πιο συγκλονιστική».

Η… χαμένη ευκαιρία της Αϊντχόφεν!

Ο μέσος του Ολυμπιακού, για το… κρίσιμο σταυροδρόμι του 2002 και τον δρόμο που διάλεξε, αφήνοντας στα κρύα του λουτρού την Αϊντχόφεν «Ένα από τα μεγαλύτερα διλήμματα στην καριέρα μου, ήταν το καλοκαίρι του 2002, όταν έπαιξα στο Παγκόσμιο Κύπελλο και θα μπορούσα να είχα πάρει μεταγραφή με πολλά λεφτά και να μην υπέγραφα νέο συμβόλαιο με την PSV. Όμως έβαλα τη ζωή μου πάνω από το ποδόσφαιρο. Δεν ξέρω πραγματικά που θα μπορούσα να είχα καταλήξει. Γινόταν μεγάλη κουβέντα τότε, όμως ένιωθα καλά εκεί που βρισκόμουν και κάποια στιγμή σταματάς να κοιτάζεις τα χρήματα. Πάντα πρόσεχα τις ομάδες που επέλεγα και τις εμπειρίες που θα μπορούσα να αποκομίσω παίζοντας σε αυτές. Αυτό ήταν το πιο σημαντικό».

Ο Ρόμενταλ καταλήγοντας διευκρίνισε πως δεν έχει παράπονο από τον δρόμο που πήρε η καριέρα του «Δεν έχω παράπονο. Μπορεί να βγάλεις περισσότερα, μπορεί να βγάλεις λιγότερα. Ο καθένας στον κόσμο θα ήθελε να κερδίζει περισσότερα χρήματα, ανεξαρτήτως της δουλειά που κάνει. Και φυσικά προσπαθείς να κερδίσεις όσα περισσότερα μπορείς όταν διαπραγματεύεσαι. Αλλά πρέπει επίσης να υπολογίζεις και τι είναι αυτό που σου ταιριάζει καλύτερα».

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...