ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Δεν αλλάζει γνώμη ο Μάτος

Δεν αλλάζει γνώμη ο Μάτος
Για ακόμα μία φορά ο Μαρσέλο Μάτος εξέφρασε την επιθυμία του να παραμείνει στην Μποταφόγκο παρόλο που ο Παναθηναϊκός έχει ζητήσει από την ομάδα του να του καταβάλει το ποσό που προβλέπεται.«Ο μάνατζέρ μου ήταν στην Ελλάδα κι ελπίζω να επιστρέψει με καλά νέα για μένα. Επιθυμία μου είναι να παραμείνω στην Μποταφόγκο και να υπογράψω μεγάλης διάρκειας συμβόλαιο. Έχω παιδιά στο σχολείο και οι συνεχείς αλλαγές δεν κάνουν καλό. Η διοίκηση του Παναθηναϊκού άλλαξε, αλλά ελπίζω να πάνε όλα καλά. Έχω όμως έναν ακόμη χρόνο συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό και θα πρέπει να δω αν με θέλουν πίσω», τόνισε ο 27χρονος άσος, ο οποίος το καλοκαίρι θα πρέπει να επιστρέψει στην Ελλάδα.

Ο προπονητής της Μποταφόγκο, Κάιο Ζούνιορ, από την πλευρά του τόνισε: «Ο Μάτος είναι πολύ σημαντικός παίκτης για την ομάδα μας, μπορεί πάνω του να βασιστεί η Μποταφόγκο. Μίλησα με τη διοίκηση και μου είπαν πως έχουν κινηθεί οι διαδικασίες για να μείνει στην ομάδα».

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...