ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

«Στεναχωρήθηκα που αποχώρησα»

 «Στεναχωρήθηκα που αποχώρησα»
Για την αποχώρηση του από τον Άρη, τους οπαδούς των «Κίτρινων» αλλά και το Χιούστον μίλησε ο Σέρχιο Κόκε.

Ο Ισπανός πρώην άσος του Άρη με τοποθέτηση του στην έκδοση «Houston Chronicle», τόνισε χαρακτηριστικά:

«Είμαι πολύ χαρούμενους. Μετά από πέντε χρόνια στην Ελλάδα χρειαζόμουν μια αλλαγή. Όμως στενοχωρήθηκα κιόλας που έφυγα, γιατί ο Άρης μού πρόσφερε τα πάντα και είχα εξαιρετική σχέση με τους φιλάθλους. Υπήρχε αμοιβαία αγάπη. Ήμουν ο αρχηγός της ομάδας και με αγαπούσαν.

Ελπίζω να καταλαβαίνουν πως χρειαζόμουν να ακολουθήσω ένα νέο μονοπάτι στην καριέρα μου. Όταν έρχεται η ώρα, πρέπει να αλλάξεις περιβάλλον. Έχω πολλές ελπίδες για το νέο αυτό ξεκίνημα», είπε αρχικά και πρόσθεσε:

«Έχω αγωνιστεί σε Ισπανία, Γαλλία, Πορτογαλία και Ελλάδα, αλλά αυτά τα πρωταθλήματα έμοιαζαν αρκετά μεταξύ τους. Το πρωτάθλημα στις ΗΠΑ είναι τελείως διαφορετικό, αλλά πιστεύω πως θα προσαρμοστώ γρήγορα. Είμαι ένας έξυπνος παίκτης, με καλή τεχνική και ισπανικό στυλ ποδοσφαίρου».

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...