ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Γκοβού: "Δεν τράκαρα ποτέ"

Έκπληκτος με τις πληροφορίες που τον ήθελαν να είχε εμπλακεί σε ατύχημα το πρωί της Παρασκευής δήλωνε ο Σίντνεϊ Γκοβού στους ανθρώπους του Παναθηναϊκού στην Παιανία.
 Μία μεγάλη έκπληξη περίμενε τον Σίντνεϊ Γκοβού το απόγευμα της Παρασκευής όταν έφτασε στις εγκαταστάσεις της Παιανίας για την προπόνηση του Παναθηναϊκού. Ο Γάλλος επιθετικός πληροφορήθηκε τις φήμες που τον ήθελαν να έχει εμπλακεί σε ατύχημα μπροστά από τη γαλλική πρεσβεία, το πρωί της ίδια μέρας. Σύμφωνα με όσα έλεγε ο ίδιος πάντως, δεν είχε την παραμικρή εμπλοκή στο συμβάν.
"Εγώ να τρακάρω; Αυτό που έγινε ήταν ότι ένα μηχανάκι για κάποιο λόγο έπεσε μερικά μέτρα πίσω μου και έφτασε κοντά μου. Δεν ακούμπησε καν το αυτοκίνητο μου. Δεν είχα τη παραμικρή συμμετοχή. Εγώ το μόνο που έκανα ήταν να βγω να δω τι συνέβη. Τίποτα περισσότερο. Δεν καταλαβαίνω πως ακούστηκε ότι τράκαρα" έλεγε ο Γκοβού στους ανθρώπους του Παναθηναϊκού στην Παιανία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...