ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Μπέκαμ: "Είμαι διαθέσιμος για την εθνική"

Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ με τη φανέλα της Εθνικής Αγγλίας μετά το τέλος του αγώνα με τη Λευκορωσία Στη διάθεση του ομοσπονδιακού προπονητή της εθνικής ομάδας της Αγγλίας, Φάμπιο Καπέλο, έθεσε τον εαυτό του ο Ντέιβιντ Μπέκαμ. Ο άσος των Λ.Α. Γκάλαξι σε. συνέντευξη που παραχώρησε σε βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Εννοείται πως είμαι διαθέσιμος για τη χώρα μου», αλλά κάτι τέτοιο σύμφωνα με τον ίδιο είναι «καθαρά θέμα του προπονητή».

«Εννοείται πως είμαι διαθέσιμος για τη χώρα μου. Όλοι γνωρίζουν πόσο παθιασμένος είμαι για την χώρα μου όλα αυτά τα χρόνια και θα ήθελα να συνεχίζω να αγωνίζομαι. Πάντως, είτε το κάνω είτε όχι, είναι καθαρά θέμα του προπονητή. Το μέλλον είναι για τους νέους παίκτες και πρέπει να σκεφτούμε το EURO του 2012, αλλά κανείς παίκτης δεν μπορεί να αποκλειστεί», είπε σχετικά ο Μπέκαμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...