ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Στο Μουντιάλ του 2014 με τον Ντρογκμπά

Στο Μουντιάλ του 2014 με τον Ντρογκμπά
Ο χαρισματικός διεθνής επιθετικός Ιβοριανός της Τσέλσι δεν σκοπεύει να κρεμάσει τα παπούτσια του σύντομα, παρά τα όσα λένε κάποιοι. Εκείνος σκοπεύει να βρεθεί στην Βραζιλία με τους «Ελέφαντες».

Ο 33χρονος στράικερ και τοπ σκόρερ όλων των εποχών με την Ακτή Ελεφαντοστού έκανε δηλώσεις στις οποίες υποστηρίζει ότι έχει ακόμη πολλά γκολ στη… φαρέτρα του για να σταματήσει πριν το Μουντιάλ της Βραζιλίας.

«Δεν βρίσκομαι στη δύση της καριέρας μου με την Ακτή Ελεφαντοστού. Σκοπεύω να παρευρεθώ στα δύο επόμενα κύπελλα Αφρικής (2012-2013). Επίσης, θα παίξω στο τρίτο μου Παγκόσμιο Κύπελλο το 2014 στη Βραζιλία».

Για τις φήμες που τον ήθελαν να σταματάει να αγωνίζεται με την Εθνική ομάδα της χώρας του, τονίζει χαρακτηριστικά: «Δεν θα μπορούσα να φύγω έτσι. Η μέρα που θα αποφασίσω να αποχωρίσω από την εθνική θα φροντίσω πρώτα να αποχαιρετίσω τους θαυμαστές μου. Ποτέ δεν θα έφευγα ακροποδητί. Για την ώρα λοιπόν, είμαι εδώ και θα είμαι όποτε με χρειάζονται. Όποτε με καλούν θα ανταποκρίνομαι».

Το 2014 ο Ντιντί θα είναι 36ετών, και φυσικά αν αγωνίζεται μέχρι τότε, θα έχει δρόμο μπροστά του μέχρι να «πιάσει» τον Καμερουνέζο θρύλο Ρότζερ Μίλα, ο οποίος συμμετείχε στο τελευταίο του Μουντιάλ στα 42 του χρόνια.

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...