ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Ρίμπο: «Δεν είναι τυχαίος ο Ράμος»

Ρίμπο: «Δεν είναι τυχαίος ο Ράμος»
Με τα καλύτερα λόγια για τον Έντσον Ράμος μίλησε ο Ριβάλντο. Ο άσος της Σάο Πάουλο έπλεξε το εγκώμιο του πρώην συμπαίκτη του με τη φανέλα της ΑΕΚ.Ο Ριβάλντο πρότεινε τον Ράμος στην ομάδα του και ανέφερε σχετικά με αυτή την κίνηση τα εξής: «Δεν είμαι εκπρόσωπος του παίκτη. Απλά η ομάδα ήθελε ενίσχυση σε αυτή τη θέση και σκέφτηκα αμέσως τον Ράμος. Τον γνωρίζω καλά και ξέρω τις ικανότητές του. Είμαι σίγουρος πως μπορεί να βοηθήσει».

Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Δεν είναι τυχαίος παίκτης. Βέβαια παίρνω ένα μεγάλο ρίσκο γιατί αν δεν τα καταφέρει, εγώ θα είμαι αυτός που θα φταίει. Σε περίπτωση όμως που πείσει με την απόδοσή του, τότε θα έχω πετύχει κάτι πολύ σημαντικό για τον σύλλογο».

Τέλος ο 39χρονος σουπερστάρ συμπλήρωσε: «Η εμπειρία του θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην ομάδα. Στο ισπανικό πρωτάθλημα μπορείς να αποκτήσεις τεράστιες εμπειρίες όσον αφορά το ποδόσφαιρο. Μην ξεχνάτε πως ο Ράμος έπαιξε βασικός απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης».
Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...