ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Γράφει ιστορία ο «Ρίμπο»!

Γράφει ιστορία ο «Ρίμπο»!
Ο Ριβάλντο συνεχίζει να γράφει ιστορία, καθώς όταν φορέσει τη φανέλα της Σάο Πάουλο, θα γίνει ο ένατος παίκτης που αγωνίζεται σε όλες τις μεγάλες ομάδες της πόλης! Ο πρώην άσος του Ολυμπιακού και της ΑΕΚ ανήκει πλέον στη Σάο Πάουλο με τη μορφή δανεισμού από τη Μότζιμ Μίριμ και θα φορέσει τη φανέλα της για πρώτη φορά σε επίσημο παιχνίδι απέναντι στη Λινένσε για το πρωτάθλημα Παουλίστα. Όταν το κάνει θα γίνει ο ένατος ποδοσφαιριστής στην Ιστορία, που θα έχει αγωνιστεί και με τις τρεις μεγάλες ομάδες του Σάο Πάουλο, καθώς στο παρελθόν έχει φορέσει τις φανέλες τόσο της Κορίνθιανς όσο και της Παλμέιρας. Ακόμη ένα λαμπρό κεφάλαιο προστίθεται στην καριέρα ενός μεγάλου ποδοσφαιριστή...

Ο Ριβάλντο αγωνίστηκε στην Κορίνθιανς τη σεζόν 1993-94 με τη μορφή δανεισμού από τη Μότζιμ Μίριμ, ενώ την επόμενη χρονιά η Παλμέιρας τον αγόρασε. Στην «Αλβιβέρντε» αγωνίστηκε αρχικά από το 1994 έως το 1996, όταν έκανε το άλμα για την Ευρώπη και την Ντεπορτίβο, ενώ ήταν η ομάδα για την οποία επέστρεψε στη Βραζιλία μετά το αποτυχημένο πέρασμά του από τη Μίλαν το 2004, πριν μαζέψει τις βαλίτσες του για την Ελλάδα και τον Ολυμπιακό. Η λίστα, στην οποία θα μπει και το όνομα του Ριβάλντο, περιλαμβάνει άλλα οκτώ ονόματα, τους Κλαούντιο Πίνιο, Λανζοζίνιο, Μίλερ, Νέτο, Αντόνιο Κάρλος, Σέζερ Σαμπάιο, Λουιζάο και Λεάντρο Αμαράλ.

«Δεν θέλω να σκέφτομαι το παρελθόν και αυτά που έχουν συμβεί. Θέλω να κάνω μεγάλα πράγματα με τη Σάο Πάουλο και να κερδίσω τίτλους. Άλλοι παίκτες της ηλικίας μου, ακόμη και μεγαλύτεροι, κάνουν τη διαφορά στις ομάδες τους και θέλω να κάνω κι εγώ το ίδιο. Διαθέτω την προσωπικότητα, ξέρω ότι με περιμένει μία μεγάλη πρόκληση και έχω το κουράγιο και τη δύναμη να αντεπεξέλθω. Έχω τεράστια εμπιστοσύνη στις δυνατότητές μου και ξέρω ότι θα τα πάω καλά στη Σάο Πάουλο», τόνισε ο 38χρονος ποδοσφαιριστής αναφορικά με τους στόχους του στους «Παουλίστας».

Όσο για το άγχος της πρώτης εμφάνισης, ο Ριβάλντο σχολίασε, «αυτή τη φορά δεν έχω καμία αμφιβολία ότι όλα θα είναι ευκολότερα. Έχω κάνει πολλά ντεμπούτα στην καριέρα μου. Σίγουρα θα με βοηθήσει και η ποιότητα των συμπαικτών μου. Ευελπιστώ να έχω την ίδια επιτυχία με τη Σάο Πάουλο, που είχα και με τις προηγούμενες ομάδες μου».
Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...