ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Αντεμπαγιόρ: «Όνειρο μου η Ρεάλ»

Ευχαριστημένος και περήφανος που  ανήκει στις τάξεις της Ρεάλ Μαδρίτης, δήλωσε ο Εμμάνουελ Αντεμπαγιόρ. Τι είπε για το όνειρο του να παίζει στο «Μπερναμπέου».
Αντεμπαγιόρ: «Όνειρο μου η Ρεάλ»


Ο Τογκολέζος άσος μίλησε στην έκδοση «As» τονίζοντας μεταξύ άλλων:
«Είμαι πολύ ευτυχισμένος που σκόραρα. Ήταν όνειρο για μένα να παίξω μέσα στο Μπερναμπέου σκοράροντας μάλιστα στο πρώτο μου παιχνίδι μέσα στο γήπεδο αυτό. Είμαι χαρούμενος γι αυτό που συνέβη. Είμαι χαρούμενος που είμαι σε μια ομάδα σαν τη Ρεάλ για όλα όσα σημαίνει η ομάδα αυτή στον πλανήτη. Ήρθα στη Ρεάλ για να βοηθήσω. Ήρθα για να παίξω όσο μου αναλογεί να παίζω, ακόμη και για 15 ή 20 λεπτά», είπε αρχικά και στη συνέχεια σχολίασε αναφορικά με τον τελικό του Copa Del Rey κόντρα στην Μπαρτσελόνα:
«Η Μπαρτσελόνα είναι μια από τις καλύτερες ομάδες στον κόσμο και δεν χωράει αμφιβολία για την ποιότητά της. Ο τελικός ωστόσο είναι ένα παιχνίδι που κρίνεται σε 90 ή 120 λεπτά και εμείς θα εξαντλήσουμε όλες τις πιθανότητές μας για να πάρουμε τον τίτλο».
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...