ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

«Είναι σέξι ο Μουρίνιο!»

Τον προπονητή της Ρεάλ Μαδρίτης θεωρεί ως τον πιο σέξι άνθρωπο του ποδοσφαίρου, η Αουρόρα Ολιβέιρα. Η συνοδός πολυτελείας μιλάει για το ποδόσφαιρο, τον Μουρίνιο 
«Είναι σέξι ο Μουρίνιο!»
Η Ιταλίδα, με βραζιλιάνικες ρίζες, συνοδός πολυτελείας έγινε το επίκεντρο των συζητήσεων στα αποδυτήρια και εκτός αυτών μετά τα όσα αποκάλυψε στο πιο γνωστό ιταλικό σόου, Chiambretti Night, ήταν γεμάτη αποκαλύψεις!

Η εφημερίδα «Εξέδρα» επικοινώνησε με την Αουρόρα Ολιβέιρα και εκείνη μίλησε για το επάγγελμά της, την προσωπική της ζωή, τους ποδοσφαιριστές που θεωρεί σέξι, τον Ζοσέ Μουρίνιο, τον οποίο ξεχωρίζει, αλλά και το όνειρο που έχει να γίνει κάποια στιγμή ηθοποιός! Οσον αφορά το μέλλον της; Θα ήθελε κάποια στιγμή να φτιάξει τη δική της οικογένεια.

- Το όνειρό σου, όπως έχεις δηλώσει, είναι να γίνεις ηθοποιός. Είναι κάτι που θα προσπαθήσεις να πετύχεις στο μέλλον;

«Θα προσπαθήσω να πραγματοποιήσω το όνειρό μου και να γίνω ηθοποιός, γιατί είναι αυτό που πάντα ήθελα και ονειρευόμουν. Θέλω να ασχοληθώ με τον κινηματογράφο. Αν και, για να πω την αλήθεια, ήδη νιώθω αρτίστα. Κι αυτό γιατί έχω σπουδάσει πολλά χρόνια χορό και έχω προετοιμαστεί σκληρά για τον χώρο του θεάματος».

- Σίγουρα η εμφάνισή σου στο ιταλικό σόου Chiambretti Night συζητήθηκε πολύ, όχι μόνο στην Ιταλία αλλά και εκτός συνόρων. Ολοι γνωρίζουν την Ολιβέιρα, αλλά η Αουρόρα πώς είναι στην καθημερινότητά της;


«Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι η Αουρόρα είναι μια κοπέλα πολύ απλή στην καθημερινότητά της. Να σκεφτείς ότι κυκλοφορώ όλη τη μέρα με τα αθλητικά και με τζιν παντελόνι, αν και το βράδυ μπορώ πολύ εύκολα να μεταμορφωθώ σε μια μοιραία γυναίκα, να γίνω κάποια άλλη, εντελώς διαφορετική. Επιλέγω εγώ το πως θα είμαι».

- Είχες πει ότι έχεις πάει με ποδοσφαιριστές της Serie A. Μπορείς να μας πεις σε ποια ομάδα αγωνίζονται οι πιο «καυτοί» παίκτες;

«Α, σε αυτό δεν μπορώ να απαντήσω, είναι top secret! Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι οι επιθετικοί των ομάδων είναι οι πιο 'ικανοί'. Περισσότερες πληροφορίες δεν μπορώ να δώσω, είναι κατανοητό νομίζω».

- Πώς αισθάνεσαι όταν πηγαίνεις να συναντήσεις παίκτες σε προετοιμασία ομάδων; Πώς είναι αυτή η εμπειρία;

«Στην αρχή ήταν μια διασκεδαστική εμπειρία, γιατί όταν πηγαίνεις σε μια προετοιμασία αισθάνεσαι σαν να παραβιάζεις έναν κανόνα και σίγουρα αυτό από μόνο του το κάνει συναρπαστικό. Αρκετές φορές όμως μου προκαλούσαν εκείνοι περισσότερα προβλήματα. Οταν είχα δωμάτιο κοντά σε αυτό του προπονητή έπρεπε να είμαστε πολύ προσεκτικοί, γιατί κάθε φορά που ο ποδοσφαιριστής έβγαινε από το δωμάτιο έπρεπε να μη μας δει κανείς».

- Εχεις επισκεφτεί ποτέ την Ελλάδα;


«Ναι, έχω έρθει στην Ελλάδα, αλλά για δουλειά».

- Εχεις γνωστούς ή φίλους Ελληνες;


«Πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν έχω ούτε φίλους ούτε γνωστούς Ελληνες».

- Κατά τη γνώμη σου, ποιος είναι ο πιο γοητευτικός ποδοσφαιριστής;


«Για εμένα όλοι είναι όμορφοι και μόνο που είναι ποδοσφαιριστές και ασχολούνται με αυτό το άθλημα. Μπορώ μάλιστα να πω ότι ορισμένοι είναι ιδιαίτερα συμπαθητικοί, επομένως σε ευχαριστεί το να είσαι μαζί τους, γιατί έτσι σου δίνεται η ευκαιρία να τους γνωρίσεις καλύτερα».

- Ποιον προπονητή θεωρείς τον πιο σέξι;


«Τον Μουρίνιοοοοοοοοο! Κρίμα, πραγματικά κρίμα που δεν είναι πια στην Ιντερ. Πάντως και ο Πεπ Γκουαρδιόλα δεν είναι άσχημος. Να σου πω δεν θα μπορούσα να διαλέξω ποιος από τους δύο είναι ο καλύτερος».

- Γνωρίζεις κάποιον Ελληνα παίκτη που θα ήθελες να του…κάνεις παρέα;


«Ναι, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ το όνομά του».

- Μήπως τυχαίνει να γνωρίζεις τον πιο διάσημο παίκτη που αγωνίζεται αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα και ονομάζεται Τζιμπρίλ Σισέ;

«Οχι, δεν τον γνωρίζω».

- Ποια ηθοποιό έχεις πρότυπο;


«Σίγουρα και χωρίς δεύτερη σκέψη την Τζούλια Ρόμπερτς».

- Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία;


«Το 'Pretty woman', νομίζω ότι είναι η ταινία που έκανε τις περισσότερες γυναίκες της ηλικίας μου να ονειρεύονται. Βέβαια, από τα αγαπημένα μου έργα θα έλεγα με σιγουριά και το 'Dirty Dancing'».

- Υπάρχει στο μυαλό σου η σκέψη για οικογένεια και παιδιά;


«Εχω ήδη ένα παιδί. Οσον αφορά το θέμα της οικογένειας, ναι κάποια στιγμή θέλω να αποκτήσω τη δική μου, αλλά αν βρεθεί ο σωστός άνθρωπος. Περιμένω τον κατάλληλο για εμένα».

- Πηγαίνεις στο γήπεδο για να παρακολουθήσεις κάποιον αγώνα;


«Πήγαινα γιατί έβγαινα με έναν ποδοσφαιριστή και ήθελα να τον βλέπω, αλλά πήγαινα και για να βλέπω τα αδέλφια μου που παίζουν μπάλα».

- Εχεις καταγωγή από τη Βραζιλία. Ποιον θεωρείς τον πιο όμορφο Βραζιλιάνο;


«Ναι έχω ρίζες από Βραζιλία, αλλά γεννήθηκα στην Πούλια. Κατά τη γνώμη μου, ο πιο σέξι Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής είναι ο Κακά. Εχει ιδιαίτερη ομορφιά».
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...