ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Η περηφάνια του Ιμπαγάσα!

Η περηφάνια του Ιμπαγάσα!
Ο εκ των ηγετών του Ολυμπιακού, Αριέλ Ιμπαγάσα, σε τηλεοπτική του συνέντευξη δεν έκρυψε την περηφάνια του για τον φετινό τίτλο, ενώ ξεκαθάρισε πως για εκείνον η πιο μεγάλη ικανοποίηση είναι το να δίνει ασίστ για γκολ.Συνέντευξη στο Novasports 2 παραχωρεί αυτήν την ώρα ο Αριέλ Ιμπαγάσα. Μεταξύ άλλων ο άσος του Ολυμπιακού δήλωσε για το τι του αρέσει περισσότερο και για την πρωτιά του στις ασίστ τις καλές του επιδόσεις σε άλλους τομείς, όπως τα κλεψίματα πως «η πιο μεγάλη ικανοποίηση για μένα είναι οι ασίστ. Όταν μπαίνει γκολ από δική μου μπαλιά είναι ότι καλύτερο για μένα. Έχω βάλει λίγα γκολ στην καριέρα μου. Δεν είναι αυτός ο ρόλος μου.

Είμαι πολύ ευχαριστημένος που είμαι πρώτος στις πάσες. Μου αρέσει πολύ να συνεισφέρω στην ομάδα μου. Μου αρέσει πολύ και να συνεργάζομαι με τους συμπαίκτες μου. Όσο για τα κλεψίματα, δεν είναι αυτό που καλύτερα μπορώ καλύτερα να κάνω. Είναι αρμοδιότητα περισσότερο του Αβραάμ είναι αμυντικός. Όταν κερδίζουμε την μπάλα αυτό που με ενδιαφέρει, είναι να οργανώνω σωστά το παιχνίδι».

Σχετικά με το προσωνύμιό του, Ελ Κάνιο, εξήγησε πως του το έχουν δώσει εδώ και πολλά χρόνια και σημαίνει αυτός που περνάει την μπάλα κάτω από τα πόδια του αντιπάλου. «Συνηθίζεται στην Αργεντινή. Με είδε κάποιος περαστικός να κάνω... ποδιά σε έναν αντίπαλό μου και μου έδωσε αυτό το παρατσούκλι, που σημαίνει σωλήνας στα ισπανικά», εξήγησε.

Αναφορικά με το γεγονός πως ο Ολυμπιακός έχει 38 πρωταθλήματα -περισσότερα από κάθε άλλη ελληνική ομάδα- σχολίασε: «Όχι δεν το ήξερα πως υπάρχει τόσο σημαντική διαφορά. Είμαι πολύ περήφανος που είμαι σε αυτήν την ομάδα αλλά και που κατάφερα να κερδίσω έναν τίτλο μαζί της».

Για το εάν φανταζόταν το περασμένο καλοκαίρι ότι θα αναδεικνύονταν πρωταθλητής από την πρώτη κιόλας σεζόν του στο ελληνικό πρωτάθλημα, ο Ιμπαγάσα είπε: «Όχι, η αλήθεια είναι ότι επειδή το περσινό πρωτάθλημα το είχε κερδίσει ο Παναθηναϊκός δεν το περίμενα. Είμαι πολύ χαρούμενος για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και θέλω να το απολαύσω μαζί με τον κόσμο του Ολυμπιακού. Θέλω να τελειώσω με όσο το καλύτερο τρόπο τη χρονιά.

Θα πρέπει να είναι πολύ πιο έτοιμη η ομάδα μου και καλύτερα προετοιμασμένη για την επόμενη χρονιά γιατί θα έχουμε να δώσουμε πολύ περισσότερα παιχνίδια, ενώ θα έχουμε και την πρόκληση του Τσάμπιονς Λιγκ».

Για το ποιό γκολ θα ψήφιζε ως το καλύτερο της αγωνιστικής ο Αργεντινός διευκρίνισε πως θα επέλεγε αυτό του συμπαίκτη του Ραφίκ Τζιμπούρ.

Για τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό είπε: «Από την πρώτη χρονιά που ήμουν στην Βιγιαρεάλ υπήρχαν φήμες για Ολυμπιακό. Μετά τη δεύτερη χρονιά μου στη Βιγιαρεάλ εντάθηκε το ενδιαφέρον του Ολυμπαικού και έκλεισα. Απ ό,τι αποδείχθηκε ήταν μια πολύ σωστή απόφαση. Όλα πήγα κατ’ ευχήν».

Για παλαιότερο ενδιαφέρον της ΑΕΚ: «Όχι, δεν υπήρχε κάτι. Απλά συνέπεσε μετά από τα χρονιά που έφυγε από την ΑΕΚ ο Νικολαϊδης. Ήταν απλά μία φήμη».

Για την φετινή καλή πορεία και το τι συνέβαλλε σε αυτήν τόνισε: «Πιστεύω ότι όλα τα στοιχεία μαζί βοήθησαν. Το γεγονός ότι καταφέραμε να μη χάσουμε στην έδρα μας ήταν πολύ σημαντικό. Η ομάδα έδειξε ότι ξέρει να αντιδρά είναι πολύ σημαντικό και καταφέραμε να κερδίσουμε πολλά παιχνίδια».

Για το νικηφόρο σερί των 11 αγώνων είπε: «Έπαιξε σημαντικό ρόλο εκείνο το σερί. Καταφέραμε με έντεκα συνεχόμενες νίκες να πάρουμε σημαντικό προβάδισμα από τον Παναθηναϊκό, που μας ακολουθούσε σε μία ιδιαίτερα καθοριστική καμπή του πρωταθλήματος».

Σχετικά με την αρχική αμφισβήτηση του κόσμου τόνισε: «Μου φαίνεται φυσιολογικό ότι ο κόσμος με αμφισβητούσε γιατί βρισκόμουν στη δύση της καριέρας μου. Είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί κατάφερα με την βοήθεια των συμπαικτών μου να δείξω την αξία μου. Από την πρώτη στιγμή νιώθω πολύ καλά για την μεταγραφή μου στον Ολυμπιακό. Υπήρχε δυσκολία στη προσαρμογή, όμως από την πρώτη στιγμή μου φέρθηκαν όλοι καλά, μαζί και οι συμπαίκτες μου και νιώθω πάρα πολύ καλά εδώ στην Ελλάδα».

Για τις ήττες στο πρωτάθλημα υπογράμμισε: «Όντως χάσαμε κάποια παιχνίδια. Τα ντέρμπι είναι τελείως διαφορετικά και θέλουν ιδιαίτερη αντιμετώπιση. Σκοράραμε πρώτοι, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι παίζει και ο αντίπαλος. Μετά από τις ήττες προσπαθούσαμε μέσα από τις προπονήσεις να επισημαίνουμε τα λάθη μας και να μην τα ξανακάνουμε».

Ο ενθουσιασμός για Βαλβέρδε και η άρνηση για την προπονητική...

Για τον Ερνέστο Βαλβέρδε δήλωσε: «Τον ήξερα από τη Βιγιαρεάλ, Από την πρώτη στιγμή έμεινα ενθουσιασμένος μαζί του. Ήξερε το ελληνικό πρωτάθλημα από την προηγούμενη θητεία του. Είμαι χαρούμενος που όλα εξελίχθηκαν καλά. Με βοήθησε αρκετά, όπως και τους συμπαίκτες μου να προσαρμοστούν».

Όσον αφορά στο τι σκέφτεται να κάνει μετά το τέλος της καριέρας του σχολίασε: «Με τίποτα δεν σκέφτομαι να γίνω προπονητής μετά το τέλος της ποδοσφαιρικής μου καριέρας. Έχω ως όνειρο να δημιουργήσω μια σχολή ποδοσφαίρου για παιδιά. Θέλω να μάθω στα παιδιά ότι πιο σημαντικό είναι το σχολείο και μετά το ποδόσφαιρο».

Για την επιστροφή του Ολυμπιακού στις νίκες ύστερα από αρνητικά αποτελέσματα υπογράμμισε: «Είναι πολύ σημαντικό μία ομάδα μετά από μία ήττα να επανέρχεται και να δείχνει ότι μπορεί να αντιδράσει και να σκέφτεται ότι μπορεί να πάρει βαθμούς και να επιστρέψει στις επιτυχίες».

Για την γνωριμία και την κοινή του θητεία με τον Έκτορ Ραούλ Κούπερ στην Μαγιόρκα είπε: «Ο Κούπερ είναι αυτός, που μου άνοιξε την πόρτα να έρθει στην Ευρώπη και είμαι πολύ χαρούμενος που συνεργάστηκα μαζί του. Έχω πολύ καλές αναμνήσεις. Είναι αναμνήσεις που δεν μπορείς να ξεχάσεις. Η κατάκτηση του Κυπέλλου Ισπανίας είναι κάτι που σίγουρα θα μου μείνει».

Για τον πρώτο πρωτάθλημα που κέρδισε στην καριέρα του με τον Ολυμπιακό δήλωσε: «Θέλω να το μοιραστώ με τον κόσμο του Ολυμπιακού που από την πρώτη αγωνιστική, που βρέθηκε κοντά στην ομάδα και σε μένα και την οικογένειά μου. Ήταν πολλοί οι καινούριοι παίκτες που ήρθαν το καλοκαίρι στον Ολυμπιακό δεν είχαν να επιδείξουν κάποιο πρωτάθλημα στην καριέρα τους Ήταν ένα όνειρο που θέλαμε να το ζήσουμε όλοι μαζί. Την επόμενη χρονιά θα είναι πιο δύσκολα. Θα πρέπει να συνεχίσουμε όλοι ενωμένοι και την νέα χρονιά».

Για το τι του αρέσει και τι όχι στην Σούπερ Λίγκα είπε: «Αυτό που μου άρεσε, ήταν ότι συνεργάστηκα καλά με τους νέους μου συμπαίκτες.

Δεν μου άρεσαν τα παιχνίδια που έγιναν κεκλεισμένων των θυρών. Είναι πολύ όμορφο το συναίσθημα να παίζεις με κόσμο και πολύ άσχημο να παίζεις χωρίς αυτόν».

Αναφορικά με την πάσα-κεφαλιά του Μοντέστο στην φάση του πρώτου γκολ είπε: «Ήταν καλά εκτελεσμένο το κόρνερ στο πρώτο δοκάρι αλλά το σημαντικότερο ήταν ότι ήρθε αυτό το γκολ μόλις στο δεύτερο λεπτό. Έχουμε κάνει και άλλες... κομπίνες στην προπόνηση. Εκεί που πήγε η μπάλα δεν γινόταν να αντιδράσουν οι αντίπαλοί μας».

Σχετικά με την απόκρουση του Σάχα στο πέναλτι του Ηρακλή: «Είναι πολύ δύσκολο για έναν τερματοφύλακα να αποκρούει πέναλτι και σίγουρα είναι πολύ σημαντική στιγμή».

Για την κίνηση του Βαγγέλη Μαρινάκη με την δωρεά στην Ιαπωνία και το φιλικό της Πέμπτης με τον Ερυθρό Αστέρα είπε: «Είναι πολύ σημαντική η πρωτοβουλία του προέδρου μας να κάνει αυτή τη δωρεά. Ήταν σημαντικό ότι βρέθηκε στο γήπεδο ο πρέσβης της Ιαπωνίας. Όσο για το φιλικό της Πέμπτης ελπίζω ότι ο κόσμος μας θα στηρίξει την προσπάθεια ενίσχυσης του Ερασιτέχνη».

Για την σύγκριση Μαραντόνα-Πελέ: «Δεν χωράει σύγκριση. Ο Μαραντόνα έχει σηματοδοτήσει μια ολόκληρη εποχή. Ο Μέσι είναι στα χνάρια του και έχει μια ολόκληρη καριέρα μπροστά του».

Για τη νέα αγωνιστική περίοδο και το Τσάμπιονς Λιγκ και την παραμονή του: «Θα είναι πάρα πολύ δύσκολη η επόμενη χρονιά Όλοι θα θέλουν να κερδίσουν τον πρωταθλητή. Θα πρέπει να μοχθήσουμε πολύ να προκριθούμε στην επόμενη φάση του Τσάμπιονς λιγκ. Προσωπικά έχω πολλή όρεξη και είναι απόφαση της διοίκησης για το εάν θα ανανεώσω ή όχι με τον Ολυμπιακό».

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...