ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Βιτόλο: «Του χρόνου… τίτλο»!

Βιτόλο: «Του χρόνου… τίτλο»!
Μπορεί και φέτος να μην τα κατάφερε, του χρόνου, όμως, ευελπιστεί ότι θα καταφέρει να πανηγυρίσει την κατάκτηση ενός τίτλου με τον ΠΑΟΚ!

Ο λόγος για τον Βίκτορ Βιτόλο, ο οποίος μίλησε στονNovaΣΠΟΡ FM 94.6, τονίζοντας, μεταξύ άλλων: «…η σεζόν δεν τελειώνει όπως θα θέλαμε… θα ήθελα έναν τίτλο με τον ΠΑΟΚ… του χρόνου πρέπει να δουλέψουμε και να κατακτήσουμε έναν τίτλο».

Σε ό,τι αφορά το μέλλον του, είπε: «Έχω ακόμα δύο χρόνια συμβόλαιο, αλλά όλα είναι πιθανά. Θα δούμε».

Αναλυτικά, ο Βίκτορ Βιτόλο δήλωσε:

- Για τη σεζόν που τελειώνει:
«Η σεζόν δεν τελειώνει όπως θα θέλαμε, ωστόσο, ήταν μία μεγάλη χρονιά για τον ΠΑΟΚ στην Ευρώπη. Κάναμε γνωστή την ομάδα, ενώ στην Ελλάδα φτάσαμε στα ημιτελικά του Κυπέλλου και τώρα θα κοιτάξουμε να πετύχουμε το στόχο μας στα πλέι-οφ, που είναι να ξαναβγούμε στην Ευρώπη».

- Για την προσωπική του απόδοση:
«Νομίζω ότι τα πήγα αρκετά καλά, αλλά είχα κάποιους τραυματισμούς. Σε γενικές γραμμές, είμαι ικανοποιημένος. Θα ήθελα να έχω κατακτήσει έναν τίτλο με τον ΠΑΟΚ. Τώρα, κοιτάμε να βγούμε και πάλι στην Ευρώπη».

- Για το μέλλον του στον ΠΑΟΚ:
«Έχω ακόμα δύο χρόνια συμβόλαιο, αλλά, όπως γίνεται πάντα στο τέλος της σεζόν, θα συζητήσω με τους ανθρώπους της διοίκησης. Όλα είναι πιθανά. Θα δούμε τι θα γίνει. Κάθε παίκτης θέλει να παίζει στη χώρα από την οποία κατάγεται. Είμαι, όμως, επαγγελματίας και όπου παίζω, κοιτάζω πάντα να κάνω τη δουλειά μου καλά. Έχουμε πει με τη διοίκηση να μιλήσουμε το καλοκαίρι. Με ενδιαφέρει να μείνω και εγώ και αυτή ευχαριστημένη».

- Για το ελληνικό ποδόσφαιρο:
«Το ελληνικό ποδόσφαιρο ανεβαίνει. Είναι πολύ καλύτερο από όσο ορισμένοι πιστεύουν. Με τον ΠΑΟΚ είχα την τύχη να ζήσω μεγάλες στιγμές και νίκες, όπως αυτή κόντρα στη Φενέρ».

- Για τον στόχο του ΠΑΟΚ, του χρόνου:
«Ο ΠΑΟΚ πρέπει να κυνηγάει πάντα τίτλους! Και πρέπει να δουλέψουμε όσοι είμαστε του χρόνου εδώ, προκειμένου να πάρουμε έναν τίτλο για τον κόσμο μας».
Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...