ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Γκατούζο: «Ήμουν σχεδόν παίκτης του Ολυμπιακού»

Γκατούζο: «Ήμουν σχεδόν παίκτης του Ολυμπιακού»Μια «ανάσα» από το να φορέσει τη φανέλα του Ολυμπιακού έφτασε ο Τζενάρο Γκατούζο την περσινή σεζόν, όπως δήλωσε ο ίδιος μετά το χθεσινό αγώνα της Μίλαν με τη Ρόμα, όπου οι «ροσονέρι» εξασφάλισαν το ιταλικό πρωτάθλημα. 

Ο 33χρονος χαφ τόνισε επίσης πως ο Μασιμιλιάνο Αλέγκρι ήταν ο άνθρωπος που τον έπεισε να παραμείνει στο Μιλάνο και για τη φετινή χρονιά. 


Σε ερώτηση για το που θα συνεχίσει την καριέρα του, ο “Ρίνο” απάντησε: «Δεν ξέρω, είμαι 33 χρονών. Έχω στα χέρια μου μια σπουδαία πρόταση από την Ανζί Μακχατσκάλα. Θα αποφασίσω μαζί με την οικογένειά μου. Πέρσι ήμουν πρακτικά παίκτης του Ολυμπιακού, αλλά μετά ο Αλέγκρι μού άλλαξε γνώμη και έμεινα στη Μίλαν». 

Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...