ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Μπατίστ: «Στο μυαλό μου μόνο η νίκη» *BINTEO*

Ο Μάικ Μπατίστ δεν σνομπάρει την προσωπική του βράβευση ως μέλους της καλύτερης πεντάδας της σεζόν στην Ευρωλίγκα, αλλά δεν κρύβει πως αυτό που τον ενδιαφέρει περισσότερο είναι να στεφθεί σήμερα πρωταθλητής Ευρώπης με τον Παναθηναϊκό για τρίτη φορά στην καριέρα του. 
Μπατίστ: «Στο μυαλό μου μόνο η νίκη»


«Είναι πάντα όμορφο να αναγνωρίζεται η προσπάθεια και η δουλειά που έχεις κάνει στις προπονήσεις και τους αγώνες. Είχα την ευκαιρία να αγωνιστώ σε μικρή ηλικία στην Ευρωλίγκα, αρχικά στη Σαρλερουά, και να γνωρίσω από εκείνο το επίπεδο τη διοργάνωση. Μετά πήγα στο ΝΒΑ κι επέστρεψα στην Ευρώπη για τον Παναθηναϊκό, δούλεψα σκληρά και είμαι ευτυχής που βρίσκομαι στη θέση που είμαι σήμερα», δήλωσε στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης ο 33χρονος Αμερικανός άσος και πρόσθεσε: «Όμως θα σας έλεγα ψέματα αν σας έλεγα πως αυτό που σκέφτομαι περισσότερο είναι ο τελικός. Ξέρω πως θα είναι δύσκολο το έργο μας. Στο μυαλό μας είναι μόνο η νίκη. Πιστεύω στις δυνατότητες της ομάδας και τις δικές μου. Ελπίζω να αρχίσουμε καλά τον αγώνα και να συνεχίσουμε έτσι σε όλο τον αγώνα». 


Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...