ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Χιμένεθ: «Εντυπωσιάστηκα με οπαδούς»

«Εντυπωσιάστηκα με οπαδούς»
Εντυπωσιασμένος από τους οπαδούς της ομάδας και την Αθήνα δηλώνει ο Χιμένεθ σε εφημερίδα της Σεβίλλης, όπου σήμερα δημοσιεύει μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη «από καρδιάς» του Ισπανού τεχνικού της ΑΕΚ.

Ο νέος προπονητής της «Ένωσης» τόνισε αρχικά: «Είμαι υπερπροστατευτικός με τα παιδιά μου. Ανησυχώ υπερβολικά για τον μπέμπη (10 μηνών) γιατί είναι πολύ μικρός, αλλά ανησυχώ και για τα μεγαλύτερα παιδιά μου (23 και 21 ετών) όταν ταξιδεύουν με το αυτοκίνητο. Την ημέρα που τα αποχαιρέτησα έκλαψα. Ήταν δύσκολο και ταυτόχρονα φυσιολογικό, έτσι το αντιμετώπισα», και συνέχισε τις δηλώσεις του στην πολιτική εφημερίδα «ABC de Sevilla»:

«Έχασα αρκετά πράγματα από τη ζωή των παιδιών μου εξαιτίας του ποδοσφαίρου. Δεν τα έμαθα να κάνουν ποδήλατο, δεν τα είδα να μπουσουλάνε, δεν ήμουν εκεί όταν έβγαλαν τα πρώτα τους δόντια. Γενικώς έχω στερηθεί πολλά από την οικογένειά μου και τους συγγενείς μου, έχασα ακόμη και τον γάμο του αδελφού μου».

Ο Χιμένεθ μίλησε ακόμη και για τον θάνατο του πατέρα του όπου είπε τα εξής συγκλονιστικά: «Τον μεγαλύτερο πόνο στη ζωή μου τον ένιωσα όταν πέθανε ο πατέρας μου. Τον σκέφτομαι κάθε μέρα και τα όσα έκανε για να μην λείψει τίποτα από την γυναίκα του και τα πέντε παιδιά του. Δούλευε από την ανατολή μέχρι τη δύση στον τόρνο. Πέθανε το 1994, αλλά κάθε φορά που πηγαίνω στο πατρικό μου πηγαίνω στην κρεβατοκάμαρα να δω τα ρούχα του και τον χώρο που ζούσε. Και μόνο η μυρωδιά του χώρου, μου τον θυμίζει».

Σχετικά με το επάγγελμα που θα ακολουθούσε αν δεν ήταν ποδοσφαιριστής, τόνισε ότι θα εξασκούσε αυτό που σπούδασε (έχει πτυχίο μηχανικού αυτοκινήτων με ειδίκευση στο σχέδιο) και δεν δίστασε να αποκαλύψει τι έκανε τους πρώτους του μισθούς: «Τα χρήματα τα έδινα στην μητέρα μου κάθε μήνα για να αγοράζει ότι χρειαζόμαστε. Ένα μήνα πριν παντρευτώ μου είπε ότι τα χρήματα βρίσκονται σε ένα λογαριασμό στο όνομά μου για να χρησιμοποιήσω όταν χρειαστώ».Ο Χιμένεθ έκανε… επίδειξη στους ισπανούς με τις πρώτες ελληνικές λέξεις που έμαθε (καλημέρα, καλησπέρα, παρακαλώ, ευχαριστώ) και είπε για τη χώρα μας: «Έχω εντυπωσιαστεί με το κρέας και τα λαχανικά. Είμαι ενθουσιασμένος από την ποικιλία. Οι σαλάτες το γιαούρτι και το τυρί είναι πολύ καλά. Η Αθήνα είναι εντυπωσιακή πόλη. Κάνεις απλά μια βόλτα και σε εντυπωσιάζει σε κάθε βήμα». Για τους «κιτρινόμαυρους» οπαδούς υπογράμμισε: «Οι οπαδοί μας με έχουν εντυπωσιάσει. Ο τρόπος που ζουν το ποδόσφαιρο είναι απίθανος. Η ΑΕΚ δεν έχει κερδίσει πρωτάθλημα εδώ και 16 χρόνια και είναι πολύ πεινασμένη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...