ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

«O Γκέκας μου θυμίζει…Γκερντ Μίλερ!»

 

«O Γκέκας μου θυμίζει…Γκερντ Μίλερ!»
Όταν ο Φάνης Γκέκας έλεγε ότι στην Άϊντραχτ βρήκε από τον Σκίιμπε την εμπιστοσύνη που του έλειπε από τους προηγούμενους προπονητές του, κανείς δεν είχε φανταστεί το «δέσιμό» τους. Γκέκας: «Έχω βάλει 9 γκολ σε 10 αγώνες».

Η δύναμή του είναι ότι κρύβεται εκεί που δεν τον περιμένουν οι αντίπαλοί του και μπαίνει στη φάση. Όταν έφυγε από τη Λεβερκούζεν δεν ήταν βασικός. Στην Αγγλία δεν αναγνωρίστηκε η αξία του, αλλά εδώ βρήκε την αρμονία που ζητούσε ».
Ο Σκίιμπε έκλεισε τα εγκωμιαστικά του σχόλια για την αξία του 30χρονου επιθετικού κάπως χιουμοριστικά, λέγοντας: «Αυτό που προτιμώ είναι να μιλά με γκολ κι ας μη μάθει ποτέ γερμανικά…»
Ο Φάνης Γκέκας σχολιάζοντας τα λόγια του προπονητή του, τόνισε: «Δεν είναι υπερβολή να με συγκρίνουν με τον Μίλερ. Έχω βάλει εννέα γκολ σε δέκα αγώνες. Αν είχα βάλει ένα σε δεκαπέντε τότε ναι. Στην Ελλάδα οι δημοσιογράφοι είναι υπερβολικοί. Τώρα μπορεί να με πουν και Μαραντόνα. Το κακό είναι ότι σε θυμούνται μόνο όταν παίζεις καλά. Δεν έχω να αποδείξω τίποτα σε κανένα. Είναι τιμή για μένα αυτό που είπε ο προπονητής μου και με ωθεί να συνεχίσω για το καλύτερο. Μου δίνει την εμπιστοσύνη που μου έλειπε και μακάρι να σκοράρω απέναντι στην Ζανκ Πάουλι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...