ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

«Δεν έχω πρόβλημα με τον Μουρίνιο»

«Δεν έχω πρόβλημα με τον Μουρίνιο»
Ο απόλυτος σταρ της Μπαρτσελόνα, Λιονέλ Μέσι, με δηλώσεις του σε ισπανικά μέσα εξέφρασε την άποψη ότι δεν έχει πρόβλημα με τον Ζοσέ Μουρίνιο, αλλά μια πιθανή συνεργασία μαζί του θα ήταν πολύ δύσκολη.

«Θα ήταν πραγματικά δύσκολο δεν νομίζετε; Αν ο Μουρίνιο έλθει στην Μπαρτσελόνα θα πρέπει να διαφοροποιήσει τον τρόπο με τον οποίο εκφράζεται. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον Μουρίνιο, ούτε με κάποιον άλλο και έχω ακούσει ότι οι άνθρωποι που συνεργάζονται μαζί του εκφράζονται με τα καλύτερα λόγια για αυτόν. Δεν πιστεύω ότι θα έχω πρόβλημα μαζί του, αλλά δεν νομίζω ότι θα προκύψει συνεργασία».

Η σχέση του Μουρίνιο με την Μπαρτσελόνα έχει περάσει από πολλές διακυμάνσεις, καθώς ο ''εκλεκτός'' έχει βρεθεί στον πάγκο των Καταλανών ως βοηθός του Λουίς Φαν Χαλ όμως πλέον βρίσκεται στην μισητή αντίπαλο Ρεάλ.

Στις 29 Νοεμβρίου, θα διεξαχθεί το ''κλάσικο'' για την φετινή σεζόν και ο «μικρός μάγος» θα επιδιώξει να σκοράρει για παρθενική φορά εναντίον ομάδας που κοουτσάρει ο Μουρίνιο.

« Είναι αλήθεια ότι μέχρι στιγμής δεν έχει συμβεί, αλλά ευελπιστώ ότι θα γίνει στο παιχνίδι με την Ρεάλ. Το γκολ δεν θα είναι απέναντι στον Μουρίνιο αλλά ενάντια στην ομάδα του. Θα είμαι πολύ ευτυχισμένος για το δικό μου καλό αλλά και για το καλό της ομάδας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...