ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Ντε Λα Κουέστα: «Δεν ξέρω τίποτα για την ΑΕΚ»

Μόνο μέσω των ΜΜΕ έχει ενημερωθεί ο Χοσέ Ντε Λα Κουέστα για το φημολογούμενο ενδιαφέρον της ΑΕΚ στο πρόσωπό του. Ο Κολομβιανός αμυντικός της Αλμπαθέτε, που φέρεται να απασχολεί την «Ένωση», ξεκαθάρισε πως δεν έχει γίνει καμία επαφή με την ομάδα του Μανόλο Χιμένεθ.
Ντε Λα Κουέστα: «Δεν ξέρω τίποτα για την ΑΕΚ»
«Δεν έχω ακούσει τίποτα για αυτό. Πληροφορήθηκα για το ενδιαφέρον μέσα από τον Τύπο και από συμπαίκτες μου, αλλά ειλικρινά σας λέω πως δεν μου έχει μιλήσει για κάτι τέτοιο ούτε ο μάνατζέρ μου ούτε κανένας από την Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή είμαι προσηλωμένος στις υποχρεώσεις μου με την ομάδα», δήλωσε ο 27χρονος άσος, που είναι κάτοχος ισπανικού διαβατηρίου και μένει ελεύθερος το καλοκαίρι.

Ο Ντε Λα Κουέστα έχει φέτος 12 συμμετοχές και 1 γκολ με την Αλμπαθέτε στη δεύτερη κατηγορία της Ισπανίας, ενώ έχει μία εμφάνιση και στο Κύπελλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...