ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Την... ψώνισε ο Μπαλοτέλι

Ο Μάριο Μπαλοτέλι κατέκτησε τον τίτλο του Golden Boy (καλύτερος παίκτης κάτω των 21 ετών) και τόνισε πως καλύτερος στον κόσμο από αυτόν είναι μόνο ο Λιονέλ Μέσι!
Την... ψώνισε ο Μπαλοτέλι
Ο επιθετικός της Μάντσεστερ Σίτι δήλωσε χαρούμενος για το βραβείο, αλλά έδειξε και τη... μετριοφροσύνη του: «Θέλω να γίνω ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο. Είναι καλό να έχεις φιλοδοξίες. Έχω πει και στο παρελθόν πως δεν με ενδιαφέρει τι λέει ο κόσμος για μένα, γιατί ξέρω τι θέλω. Δίνω τα πάντα μέσα στο γήπεδο γιατί σκοπός μου είναι να γίνω ο καλύτερος. Είμαι χαρούμενος που κέρδισα αυτό το βραβείο, αλλά ποιος άλλος να το κέρδιζε; Πριν από δύο χρόνια ήμουν έκτος, το 2009 τέταρτος και τώρα ήταν η σειρά μου. Τώρα στόχος μου είναι η Χρυσή Μπάλα. Η κατάκτηση του Golden Boy ήταν ένας καλός οιωνός. Υπάρχει μόνος ένας παίκτης που είναι πιο καλός από εμένα και αυτός είναι ο Λιονέλ Μέσι. Όλοι οι άλλοι βρίσκονται πίσω μου».
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...