ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Μέσι: «Ένα όνειρο η ζωή μου»

Μέσι: «Ένα όνειρο η ζωή μου»
Στα γαλλικά ΜΜΕ μίλησε ο Λιονέλ Μέσι, τονίζοντας πως είναι υπερήφανος για τα όσα έχει πετύχει μέχρι στιγμής,  περιέγραψε μάλιστα τη ζωή του ως ένα... όνειρο!




Ο Αργεντινός σούπερ σταρ της Μπαρτσελόνα παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό «France Football», τονίζοντας χαρακτηριστικά:
«Αισθάνομαι πραγματικά υπερήφανος. Δύο χρυσές μπάλες στην ηλικία μου, είναι κάτι πάρα πολύ σημαντικό. Καλύτερα απ' ό,τι περίμενα. Αντιλαμβάνομαι κάθε ημέρα την τύχη που έχω να ζω μία τέτοια ζωή.
Όταν δεν έχω αγώνα και προπόνηση, μου αρέσει να κάθομαι σπίτι και να ξεκουράζομαι. Βλέπω στην τηλεόραση ποδόσφαιρο, ειδήσεις και έργα. Συναντιόμαστε συχνά με τους Μιλίτο, Μασεράνο και Πίντο. Διοργανώνουμε μικρές συγκεντρώσεις, πότε στο σπίτι του ενός, πότε στου άλλου. Η ζωή μου είναι ένα όνειρο».
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...