ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Επαλέ: "Για μένα είναι σαν χθες"


Στην Θεσσαλονίκη βρίσκεται από το απόγευμα της Τρίτης (19/01) ο Ζοέλ Επαλέ για λογαριασμό του Ηρακλή και αύριο (20/01) είναι να κάνει την πρώτη του προπόνηση με την υπόλοιπη ομάδα και πάλι έπειτα από τέσσερα ολόκληρα χρόνια.

Ο διεθνής Καμερουνέζος μέσος στις δηλώσεις του δεν έκρυψε την χαρά του για την επιστροφή του χαρακτηρίζοντας πως αν και πέρασαν τέσσερα χρόνια η απουσία του δεν ήταν μεγάλη.Κι όσο για τον ίδιο σημείωσε πως είναι πάντα έτοιμος με μάρτυρά του να είναι η εικόνα του στο γήπεδο.

"Είμαι πολύ χαρούμενος. Δεν είναι μεγάλη η απουσία μου. Για μένα είναι σαν χθες που έπαιζα στον Ηρακλή. Μακάρι να πάνε όλα καλά, όπως είχαν πάει και πριν τέσσερα χρόνια.Όταν είχε τελειώσει το συμβόλαιό μου με την Μπόχουμ, ήθελα να γυρίσω, αλλά το καλοκαίρι υπήρχαν προβλήματα με τον Ηρακλή, γιατί δεν ήξεραν τι θα γινόταν με την κατηγορία. Έκανα υπομονή αλλά δεν μπορούσα να περιμένω άλλο. Στο Αζερμπαϊτζάν είχα πολύ καλό συμβόλαιο, αλλά δεν ένιωθα καλά και ζήτησα πάλι να γυρίσω πίσω.

Στην αρχή της σεζόν είδα κάποια παιχνίδια του Ηρακλή και μου άρεσε πολύ. Μετά μάθαινα ότι πάει καλά. Στα τελευταία παιχνίδια έπεσε λίγο ο ρυθμός, αλλά αυτό γίνεται στο ποδόσφαιρο. Ελπίζω να αλλάξει τώρα ο ρυθμός" τόνισε ο Επαλέ στις πρώτες του δηλώσεις.

Κι όσο για την ετοιμότητά του δήλωσε: "Είμαι πάντα έτοιμος. Δεν είμαι άνθρωπος για πολλά λόγια. Η δική μου απάντηση είναι πάντα στο γήπεδο. Την αγάπη του κόσμου τη νιώθω συνέχεια.

Έχω φίλους στο facebook και μου το δείχνουν και εκεί. Είμαι χαρούμενος που γυρίζω πίσω για να τα δώσω όλα για τον κόσμο. Μου έλειψε πολύ η ζωή στη Θεσσαλονίκη, η αγάπη του κόσμου. Γι' αυτό και ήθελα να γυρίσω πίσω και μακάρι να πάνε όλα καλά και να κλείσω εδώ την καριέρα μου. Στον Ηρακλή νιώθω σαν να είμαι στο σπίτι μου".

Για την παρουσία του στον Ηρακλή του συμπατριώτη του Μαχόπ, είπε: "Τον έχω ακουστά τον Μαχόπ, αλλά δεν τον ξέρω, δεν τον είδα. Είναι πιο μικρός. Θα παίξουμε μαζί και θα γνωριστούμε στο γήπεδο".

Πηγή sport24


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...