ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Νασρί: «Εμπιστοσύνη στον εαυτό μου»

Νασρί: «Εμπιστοσύνη στον εαυτό μου»
Το 13ο γκολ του Σαμίρ Νασρί στην Πρέμιερ Λιγκ συνδυάστηκε με νίκη απέναντι στην Μπέρμιγχαμ, με τον Γάλλο άσο να τονίζει πως πλέον έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του. 

«Έχω μια φυσιολογική σεζόν, χωρίς τραυματισμούς στην προετοιμασία. Οι συμπαίκτες μου με βοηθάνε να βρίσκομαι σε καλή θέση στο γήπεδο, έτσι μπορώ να σκοράρω και αυτό προκαλεί εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Έτσι προσπαθώ, έχω τις ευκαιρίες μου και προς το παρόν είμαι σίγουρος για εμένα και αυτό είναι καλό και για την ομάδα», τόνισε χαρακτηριστικά.
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...