ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Παβλιουτσενκο: "Βαρέθηκα και φεύγω"!

Ο Ρομάν Παβλιουτσενκο φαίνεται πως κουράστηκε να κάθεται στον πάγκο της Τότεναμ και εξαπέλυσε επίθεση κατά του Χάρι Ρεντναπ, τονίζοντας πως θέλει να αποχωρήσει από την Τότεναμ λόγω του προπονητή του.
Παβλιτσένκο

Ο Ρώσος επιθετικός βρίσκεται στην Τότεναμ εδώ και δυόμιση χρόνια, όμως δεν έχει καταφέρει να κερδίσει τη φανέλα του βασικού γεγονός που τον έχει εξοργίσει!

Βέβαια ο 30χρονος άσος δεν έμεινε μόνο στις... γκριμάστες στον πάγκο, αλλά πέρασε στην επίθεση δηλώνοντας πως θέλει να αποχωρήσει από την Τότεναμ.

"Δεν θέλω λεφτά, θέλω να ξαναπαίξω ποδόσφαιρο", είπε αρχικά ο Παβλιουτσενκο και συνέχισε:

"Δεν καταλαβαίνω γιατί ο Ρέντναπ με κρατάει στον πάγκο. Δεν μου λέει τίποτα γιαυτό. Δεν θέλω να είμαι αλλαγή μετά από μία καλή εμφάνιση και ειδικά όταν έχω σκοράρει. Ειλικρινά έχω κουραστεί να περιμένω για μία ευκαιρία.Είχα έναν τραυματισμό όμως είμαι 100% έτοιμος για τα ματς με Μπόλτον και Μπλάκμπερν. Στις συνεντεύξεις του ο προπονητής λέει πως με θέλει στην ομάδα και πως δεν έχει σκοπό να με πουλήσει".

Στη συνέχεια πέταξε την.. βόμβα: "Ο μάνατζερ μου είχε συνάντηση με τον πρόεδρο αλλά δεν αλλάζει κάτι. Θέλω να φύγω το καλοκαίρι, βαρέθηκα να περιμένω"!

Πηγή sport24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...