ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Η καυτή "συνοδός" της Serie A!


"Είναι όλοι τους παντρεμένοι, αυτοί έρχονται σε επαφή μαζί μου, κάποιοι εξ αυτών έγιναν και φίλοι μου", τόνισε η εκρηκτική Ολιβέιρα στο πλατό της εκπομπής "Chiambretti Night", για να συνεχίσει:

"Τώρα πρόκειται να σταματήσω. Πολλές φορές έχω το δωμάτιό μου δίπλα σε αυτό του προπονητή, αλλά δεν έχω πλαγιάσει ποτέ με προπονητή!

Κάθε φορά που ένας παίκτης πηγαίνει μαζί μου, την επόμενη ημέρα σκοράρει. Έχω βρεθεί επίσης και με πολλούς ξένους παίκτες".

Σε ερώτηση για το γιατί προτιμούν αυτή αντί για πολύ νεαρότερες κοπέλες, η Βραζιλιάνα ιερόδουλη απάντησε ότι "με μένα βρίσκουν επαγγελματισμό", ενώ όταν ο παρουσιαστής της εκπομπής Πιέρο Κιαμπρέτι την... τσίγκλισε λιγάκι για να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, χωρίς απαραίτητα να μαρτυρήσει ονόματα, ήταν αφοπλιστική:

"Μπορώ να πω τα χρώματα στις φανέλες τους, άσπρη, μαύρη, γαλάζια, κόκκινη..."

Να σημειωθεί ότι η Ολιβέιρα επιθυμεί τώρα να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή της, κάνοντας ποιοτικό κινηματογράφο (έχει ξεκινήσει μαθήματα υποκριτικής στο Μιλάνο), έχοντας ήδη αρνηθεί προτάσεις που της έχουν γίνει για να πρωταγωνιστήσει σε ταινίες ροζ περιεχομένου.

Πηγή sport24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...