ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Μήνυμα Σέζαρ προς Μίλαν

Μήνυμα Σέζαρ προς Μίλαν
Ο τερματοφύλακας της Ίντερ, Ζούλιο Σέζαρ, μίλησε μετά την επική νίκη, 5-3 επί της Ρόμα, για τις αλλαγές προς το καλύτερο που έγιναν στην ομάδα τον τελευταίο μήνα, ενώ προειδοποίησε τη Μίλαν.

Η Ίντερ έχει αλλάξει άρδην την εικόνα της από την ημέρα που ανέλαβε ο Λεονάρντο τα ηνία, μετά την απομάκρυνση του Ράφα Μπενίτεθ, μπαίνοντας ξανά στην κούρσα του ιταλικού πρωταθλήματος.

Μετά τη νίκη επί της Ρόμα με 5-3 σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι, ο γκολκίπερ των «νερατζούρι» μίλησε για τις αλλαγές που έχουν γίνει τον τελευταίο μήνα.

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος με το παιχνίδι που παίξαμε απόψε, έχουμε στείλει ένα μήνυμα σε όλες τις ομάδες που είναι μπροστά μας. Είμαι χαρούμενος που έκανα ό,τι έπρεπε από τη μεριά μου, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο με τις αποκρούσεις μου. Μέσα σε ένα μήνα όλα έχουν αλλάξει. Το σημαντικό είναι να εκμεταλλευτούμε τα λάθη των αντιπάλων μας. Η Μίλαν πρέπει να ανησυχεί. Έχω υπάρξει στην κορυφή της βαθμολογίας παλαιότερα και να χάνεις βαθμούς από αυτούς που είναι χαμηλότερα δεν είναι καλό».

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...