ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Μπέος: «Απέναντι είναι ο Πατέρας»!

Μπέος: «Απέναντι είναι ο Πατέρας»!
Μετά τις βόμβες Κούγια, ο Αχιλλέας Μπέος έριξε και τη δική του λέγοντας πως ο άγνωστος «συνομιλητής» των κασετών είναι ο Νικόλας Πατέρας!

Ο μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού Βόλου με παρέμβασή του στον ραδιοφωνικό σταθμό Νοva Sport Fm τόνισε πως μετά τα όσα είπε ο Αλέξης Κούγιας στην Πάτρα, αλλάζει το πλάνο του και η προγραμματισμένη για την Παρασκευή συνέντευξη Τύπου θα δοθεί την ίδια ώρα, αλλά αύριο (Πέμπτη). Μάλιστα ο Αχιλλέας Μπέος, πριν από τη δική του απάντηση, έριξε μια… βόμβα λέγοντας ότι ο συνομιλητής που δεν ακούγεται στις μονταρισμένες κασέτες είναι ο Νικόλας Πατέρας!

Αναλυτικά ο Μπέος είπε στον Nova Sport FM 94,6 τα εξής:

«Θα δώσω συνέντευξη Τύπου την Πέμπτη αντί της Παρασκευής για να μάθει ο κόσμος την αλήθεια. Θα τα μάθετε όλα αύριο. Πόσα χρόνια είχε να βγει στο προσκήνιο ο κ. Κούγιας; Του δόθηκε τώρα η ευκαιρία. Λέτε αν είμαι εγώ στην κασέτα. Είμαι σίγουρος ότι την έχετε ακούσει στο youtube. Αν και δεν είμαι καλός χρήστης του ίντερνετ, το άκουσα κι εγώ.

Ξαφνικά βγήκα από το Δαφνί και μιλάω μόνος μου σε ένα τοίχο; Όχι μόνο μονταρισμένο είναι, αφήστε τα, θα τα πούμε όλα αύριο. Θα μάθει ο κόσμος την αλήθεια. Αν είναι κάποιος απέναντι, αυτός είναι ο Νίκος ο Πατέρας. Τα υπόλοιπα αύριο».

Λίγη ώρα αργότερα, ο κ. Μπέος, μιλώντας στον Sentra fm επανέλαβε τα ίδια (περί συνομιλητή Πατέρα) και επισήμανε ότι οι ηχογραφήμενες κασέτες είναι κατασκευασμένες και προϊόν μοντάζ μιας προσωπικής συζήτησης.

Μάλιστα ξεκαθάρισε πως ο πρώην πρόεδρος του Παναθηναϊκού είναι αυτός που τον ηχογράφησε, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Μοιάζω για μαλάκας ώστε να ηχογραφώ τον εαυτό μου και να τον βγάλω προς τα έξω; Εάν είναι αυτή η φωνή μου, το έχει κάνει ο κ. Πατέρας, ο οποίος αν πάτε στο γραφείο του έχει 500 κασέτες που τις δείχνει»!

Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού Βόλου

Από την ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου δόθηκε στη δημοσιότητα η εξής ανακοίνωση για τη συνέντευξη Τύπου: «Αύριο, Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011, στις 14:00, στο ξενοδοχείο Ledra Marriott, (Συγγρού 115, Αθήνα), ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου κ. Αχιλλέας Μπέος θα παραθέσει συνέντευξη Τύπου για τα τεκταινόμενα στο χώρο του επαγγελματικού ποδοσφαίρου, για τους κ.κ. Κούγια και Πατέρα καθώς και για τις κατασκευασμένες κασέτες της λαϊκής».

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...