ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Μόντριτς: «Στην Μπαρτσελόνα; Μόνο ως αντίπαλος»

Κατηγορηματικά διέψευσε τις φήμες που τον θέλουν να βρίσκεται κοντά στη μεταγραφή του στην Μπαρτσελόνα, ο Λούκα Μόντριτς. Ο μεσοεπιθετικός της Τότεναμ τόνισε αστειευόμενος ότι η μόνη περίπτωση να πάει άμεσα στη Βαρκελώνη, είναι να κληρωθούν τα «σπιρούνια» με αντίπαλο την ομάδα του Πεπ Γκουαρντιόλα στο Champions League.
Μόντριτς: «Στην Μπαρτσελόνα; Μόνο ως αντίπαλος»
Ο 25χρονος Κροάτης διεθνής έχει κάνει σπουδαίες εμφανίσεις με τη φανέλα της Τότεναμ και έχει προσελκύσει πολλά ευρωπαϊκά βλέμματα πάνω του. Ωστόσο εκείνος δηλώνει πιστός στην ομάδα του, μιας και υπέγραψε πρόσφατα και νέο συμβόλαιο: «Εγώ στη Μπαρτσελόνα; Ναι το ελπίζω πραγματικά, αλλά μόνο ως αντίπαλός της. Να πάω εκεί σαν παίκτης της Τότεναμ στην επόμενη φάση του Τσάμπιονς Λιγκ.

Ας σοβαρευτούμε. Όλα αυτά είναι απλώς φημολογία. Δεν ξέρω αν χρειάζεται να αναπαράγονται για κάποιο λόγο, αλλά εμένα μου φαίνονται πραγματικά αστεία. Πάντα είναι ωραίο να βλέπεις το όνομά σου ως στόχο ομάδων όπως η Μπαρτσελόνα, όμως πρέπει να είμαι προσγειωμένος. Δεν μπορώ να συζητάω άλλο για αυτά. Από τη μέρα που ήρθα στην ομάδα, ακούω και διαβάζω για Τσέλσι, Ίντερ, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και τώρα Μπαρτσελόνα.

Η μόνη αλήθεια σε όλα αυτά είναι ότι υπέγραψα πρόσφατα το νέο μου συμβόλαιο με την Τότεναμ. Το Λονδίνο είναι ένα υπέροχο μέρος και το «Γουάι Χαρτ Λέιν» το νιώθω σαν σπίτι μου. Ξέρω ότι οι οπαδοί είναι χαρούμενοι μαζί μου και έχουν την απαραίτητη υποστήριξη να πάμε μπροστά. Μπορώ να πραγματοποιήσω τα ποδοσφαιρικά μου όνειρα με την Τότεναμ και ξέρω ότι το μέλλον μου είναι εδώ στο σύλλογο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...