ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Tρανσέξουαλ στο γυναικείο NCAA!

Ο Κέι Κέι Άλουμς αποκάλυψε ότι αισθάνεται... άβολα μέσα στο γυναικείο σώμα της
Θέμα... συζήτησης έχει γίνει στο γυναικείο NCAA η Κέι-Κέι Άλουμς, καθώς η 21χρονη γκαρντ του Πανεπιστημίου του Τζορτζ Ουάσινγκτον, έχει αποφασίσει να... αλλάξει φύλο, ενώ ήδη άλλαξε το όνομά της σε Κάι! Η... θαρραλέα παίκτρια του Πανεπιστημίου του Τζορτζ Ουάσινγκτον, που μέτρησε πέρυσι στο κολλεγιακό πρωτάθλημα 7.4 πόντους κατά μέσο όρο, μιλώντας στην εφημερίδα «Washington Post», για την σχετική... επιλογή της, τόνισε: «Όλοι με θεωρούσαν λεσβία αλλά δεν είμαι. Απλά γεννήθηκα σε λάθος σώμα. Νιώθω άνδρας και γι’ αυτό πήρα την απόφαση να αλλάξω φύλο.

Το είπα στους γονείς μου, ενώ και οι συμπαίκτριές μου αποδέχτηκαν την επιλογή μου αυτή. Με βλέπουν τώρα σαν τον αδελφό τους. Άλλαξα το όνομά μου για να νιώθω καλύτερα. Δεν κρύβω τι είμαι».

Η Άλουμς γνωστοποίησε ότι θα αναβάλει την... εγχείριση αλλαγής φύλου (σ.σ το προσεχές καλοκαίρι), ώστε να μη χάσει το δικαίωμα συμμετοχής στο γυναικείο NCAA...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...