ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Η πολυάσχολη Τζουντ Σισέ

Η πολυάσχολη Τζουντ Σισέ
Αφιέρωμα στη σύζυγο του Τζιμπρίλ Σισέ φιλοξενεί μεταξύ άλλων βρετανική ιστοσελίδα. Τι δηλώνει για την ίδια αλλά και για τα συνεχή ταξίδια.
Η σύζυγος του Γάλλου σούπερ σταρ, η οποία έχει μαζί του τέσσερα παιδιά, φιλοξενείται σε αφιέρωμα του chesterchronicle.co.uk στο οποίο μιλάει για τη ζωή της αλλά και για τα συνεχή ταξίδια της.

Η Τζουντ Σισέ ασχολείται με τις επιχειρηματικές δραστηριότητες στην περιοχή του Τσέστερ στο Φρόντσαμ. Αναλυτικά τα όσα είπε η ίδια

Για την παρουσία της στην Αθήνα αλλά και την απόσταση με τον Γάλλο άσο:

«Πιθανότατα είναι από τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μου τα τελευταία χρόνια, αλλά και ταυτόχρονα μια από τις καλύτερες. Δεν ήξερα πώς να ισσοροπήσω τα πράγματα. Τα ταξίδια είναι δύσκολα και κουραστικά, χωρίζοντας τον χρόνο μου.
Είναι δύσκολο να προσπαθείς να κρατήσεις το σπίτι παράλληλα και έχω διαπιστώσει ότι όταν απουσιάζω από εδώ, η απουσία μου επηρεάζει και τη δουλειά. Δεν θέλω να παίρνω τη δουλειά μαζί μου, αυτή είναι η σκέψη μου και για αυτό είχα αυτή την ιδέα. Μέχρι τώρα πάει καλά».
Για το σπα της είπε:
«Θεωρώ ότι χρειάζονται τουλάχιστον δύο χρόνια για να καθιερωθείς σε αυτή τη δουλειά, διότι πρέπει να αναπτύξεις διαπροσωπικές σχέσεις. Είμαι υπέρ τού να έχεις μια... φωλιά. Δεν έχει σημασία πού θα βρεθείς στη ζωή σου, πρέπει να έχεις ένα σπίτι. Είναι σημαντικό, ειδικά όταν έχεις οικογένεια. Έψαξα πολλές περιοχές αυτά τα χρόνια, γιατί θέλω το καλύτερο για τα παιδιά μου.
Ήξερα ότι το Τσεσάιρ έχει την καλύτερη εκπαίδευση και δεν ήθελα να μεγαλώσω τον γιο μου Λίαμ σε μια μεγάλη πόλη».
Για το τηλεοπτικό σόου «Έλα δείπνησε μαζί μου», και τα γυρίσματα αυτού
«Ο κόσμος δεν καταλάβαινε ότι είχα ένα μωρό τριών εβδομάδων και ήταν πολύ δύσκολο να δουλεύω παράλληλα. Το σόου απαιτούσε καθημερινά γυρίσματα για πέντε μέρες, κάθε μέρα, αρχίζοντας από τις 9 το πρωί και μόνο ο Θεός ήξερε τι ώρα θα τελειώναμε. Μια μέρα τελειώσαμε στις 3 το ξημέρωμα.
Δεν με περιέγραψα με ένα τρόπο με τον οποίο εγώ ή οι άλλοι βλέπουν εμένα και νομίζω ότι αυτό δεν ήταν καλό, δεν αναγνώριζα τον εαυτό μου στο δεύτερο κομμάτι της εκπομπής. Ήμουν πολύ στεναχωρημένη με αυτό, αλλά ακόμα αρκετοί άνθρωποι μιλάνε για αυτό, οπότε με βοηθάει στη δουλειά μου. Πολλοί με σταματάνε στο δρόμο και μου λένε ότι τους άρεσα στο σόου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...