ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Φαν Μπόμελ: Εύκολα στην Τότεναμ

Φαν Μπόμελ: Εύκολα στην ΤότεναμΟ μέσος της Μίλαν Μαρκ Φαν Μπόμελ παραδέχθηκε ότι η Τότεναμ είναι μία από τις αγαπημένες του αγγλικές ομάδες και θα ήθελε να αγωνιστεί σε αυτήν έστω και στο μέλλον.


Ο 33χρονος έφτασε πολύ κοντά στην Τότεναμ στην χειμερινή μεταγραφική περίοδο πριν καταλήξει στην Μίλαν.
Ο Χάρυ Ρέντναπ παραδέχθηκε ότι ήταν λάθος τους που δεν τον απέκτησαν και από ότι φαίνεται αυτό ίσως να γίνει το καλοκαίρι καθώς ο Ολλανδός έχει υπογράψει μόλις για 6 μήνες στην Μίλαν και δεν είναι σίγουρο αν θα παραμείνει εκεί και μετά το πέρας του συμβολαίου του.
Μιλώντας σε αγγλικά μέσα δήλωσε ότι δεν θα έλεγε όχι στην μετακίνηση του στην Τότεναμ μελλοντικά.
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Είχαμε κάποιες συζητήσεις με την Τότεναμ, δυστυχώς όμως δεν βρήκαμε τη λύση στο τέλος. Είναι μια από τις αγαπημένες μου ομάδες στην Αγγλία, μου αρέσει πραγματικά το γήπεδο και γνωρίζω το προπονητικό τους κέντρο καθώς έχω βρεθεί εκεί με την εθνική Ολλανδίας. Ο Φαν Ντερ Φάαρτ μου έχει πει πολλές καλές ιστορίες. Θα έπαιζα εύκολα στην Τότεναμ και το έχω πει και στον Ράφαελ αυτό. Δεν ξέρω πως θα εξελιχθούν τα πράγματα και αυτό είναι το μόνο που θα πω τώρα. Είμαι ικανοποιημένος με αυτό που είπε ο Χάρυ Ρέντναπ για μένα, αυτό είναι πάντα θετικό. Δεν είναι καλό να κοιτάζεις πίσω. Πρέπει να κοιτάς στο μέλλον. Είμαι χαρούμενος στην Μίλαν αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί».
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...