ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Οι επιθυμίες του Ρόμενταλ

Οι επιθυμίες του Ρόμενταλ
Το γεγονός πως ο Ντένις Ρόμενταλ δεν αγωνίζεται συχνά στον Ολυμπιακό έχει ωθήσει τους Δανούς και όχι μόνο να γράφουν διάφορα σενάρια. Ανάμεσα σε αυτά είναι και εκείνο του να κλείσει στην Κοπεγχάγη. Ωστόσο ο ίδιος έχει διευκρινίσει πως θα γύριζε μόνο στην Ολλανδία ή την... Λίνγκμπι!
Σε καθημερινή σχεδόν βάση βγαίνει στο φως και άλλο ρεπορτάζ για τον δεξιό χαφ του Ολυμπιακού, Ντένις Ρόμενταλ. Οι Δανοί μάλιστα έγραψαν πώς θα συνεχίσει την καριέρα του στην Κοπεγχάγη.

Όμως ο ίδιος ο διεθνής εξτρέμ σε ερώτηση δημοσιογράφου από την χώρα του σχετικά με το μέλλον του είχε πει πως «η γυναίκα μου είναι από την Ολλανδία. Εκεί θα πάω όταν θα σταματήσω. Έχω πιο πολλές επαφές στην Ολλανδία απ' ότι στην Δανία.
Τα παιδιά μου δεν μιλούν δανέζικα καθόλου γιατί μιλάμε ολλανδικά σπίτι αλλά έχω δύο κορίτσια από τον πρώτο μου γάμο στην Δανία. Είναι οι μόνες σοβαρές σχέσεις που έχω στην Δανία και έτσι θα πάω στην Ολλανδία και ίσως πηγαίνω στην Δανία τα καλοκαίρια.

Αν ποτέ γυρίσω στην Δανία για να παίξω ποδόσφαιρο δεν το γνωρίζω. Αν όμως γίνει θα το κάνω μόνο για την πρώτη μου ομάδα, την Λίνγκμπι. Βέβαια κανείς δεν ξέρει αν θα με δεχθούν εκεί (γέλια)». Με άλλα λόγια ο Ρόμενταλ κατέστησε σαφές πως προτιμά Ολλανδία και Λίνγκμπι εφόσον φύγει από τον Ολυμπιακό...

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...