ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Κασίγιας και στο διαδίκτυο

Την προσωπική του ιστοσελίδα στο διαδίκτυο παρουσίασε ο τερματοφύλακας της Ρεάλ Μαδρίτης, Ίκερ Κασίγιας.


Ο γκολκίπερ των Μαδριλένων, ενημέρωσε σχετικά για την έναρξη της λειτουργίας της ιστοσελίδας του ενώ παράλληλα σημείωσε τα εξής:
«Περίμενα καιρό να έχω τη δική μου ιστοσελίδα. Οι οπαδοί θα έχουν την ευκαιρία να συνομιλούν μαζί μου και να βλέπουν φωτογραφίες μου. Θα έδινα στην ομάδα μου πολύ καλό βαθμό για την παρουσία της στη σεζόν. Πήραμε το Κύπελλο, φτάσαμε στα ημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ και τερματίσαμε δεύτεροι στο πρωτάθλημα», σημείωσε ο κάπτεν της «Βασίλισσας». 

Πηγή gazzetta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...