ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Αλτιντόπ: «Δεν έχω υπογράψει»

Ο Χαμίτ Αλτιντόπ δεν επιβεβαίωσε πως έχει υπογράψει με τη Ρεάλ Μαδρίτης, ωστόσο με δηλώσεις του ενίσχυσε τις φήμες που κάνουν λόγο για συμφωνία του με τους Μαδριλένους λέγοντας πως είναι ένα όνειρο η Ρεάλ.


Οι φήμες περί συμφωνίας του Χαμίτ Αλτιντόπ με τη Ρεάλ Μαδρίτης δίνουν και παίρνουν και μετά από τις δηλώσεις του τούρκου μέσου πλησιάζουν την βεβαιότητα.
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Η Ρεάλ Μαδρίτης είναι ένα όνειρο που ακόμα δεν ξέρω αν θα βγει πραγματικό. Ολοι θέλουν να παίξουν εκεί μια μέρα. Ακούγονται πολλά, αλλά δεν έχω υπογράψει με καμία ομάδα.
Το μέλλον μου πάντως είναι εκτός Γερμανίας, γιατί θέλω να ζήσω κι άλλες εμπειρίες. Θα μου λείψει η Μπάγερν γιατί οι άνθρωποι της μου φέρθηκαν άψογα αυτή την τετραετία και τους έχω μέσα στην καρδιά μου».  
Πηγή gazzetta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...