ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Οι σκέψεις του Κόουλ


Ο Ασλεϊ Κόουλ είχε πάρει την απόφαση να φύγει από την Τσέλσι αλλά όλα αυτά πριν συναντηθεί με τον Κάρλο Αντσελότι. Ο Ιταλός προπονητής τον έπεισε να μείνει στο Λονδίνο.


Ο αριστερός μπακ των «μπλε» δήλωσε περήφανος που έμεινε: «Σκεφτόμουν να φύγω, αλλά φυσικά, όταν μίλησα με τον Αντσελότι μου ξεκαθάρισε ότι θέλει να μείνω, ενώ και οι συμπαίκτες μου δεν ήθελαν να φύγω. Είμαι περήφανος που έμεινα. Αρκετός κόσμος μου έλεγε δεν μπορείς να φύγεις. Θα ήταν βασικά σαν να εγκαταλείπω και να παίρνω το γιλέκο μου. Έμεινα και το ξεπερνάω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...