ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Σκόκο: «Θα εξετάσω τις προτάσεις…»

Σκόκο: «Θα εξετάσω τις προτάσεις…»

Κολακευμένος από το ενδιαφέρον που φημολογείται ότι έχει εκδηλώσει η Μπενφίκα για την απόκτησή του δήλωσε στον πορτογαλικό Τύπο ο Νάτσο Σκόκο, ενώ πρόσθεσε πως συζητά με την ΑΕΚ για την ανανέωση του συμβολαίου του, αλλά θα εξετάσει και κάθε ενδιαφέρουσα πρόταση από το εξωτερικό.

«Με εκπλήσσει και με κολακεύει που μία τόσο μεγάλη ομάδα με έχει στα υπόψη της. Σημαίνει πως κάνω καλά τη δουλειά μου. Αντιμετώπισα την Μπενφίκα ως ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ την περασμένη περίοδο και πρόκειται για μία πολύ ανταγωνιστική ομάδα με σπουδαίους ποδοσφαιριστές», δήλωσε ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός, ενώ για τις συζητήσεις για το μέλλον του ανέφερε: «Γίνονται συζητήσεις με την ΑΕΚ αλλά τα πάντα εξαρτώνται από την πρόταση που θα μου γίνει και αυτές που θα έρθουν από το εξωτερικό».

Όσο για το σάλο που είχε προκληθεί την περασμένη περίοδο με τις φήμες περί μεταγραφής στον Ολυμπιακό και τις αποδοκιμασίες προς το πρόσωπό του, ο Νάτσο Σκόκο τόνισε: «Στόχος μου είναι πάντα να προοδεύω. Τότε είχαν παρερμηνευτεί τα λεγόμενά μου. Αυτή τη στιγμή προτιμώ να είμαι προσηλωμένος στη δουλειά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...