ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

«Γίνομαι καλύτερος λόγω του Μουρίνιο»

«Γίνομαι καλύτερος λόγω του Μουρίνιο»
Με τα καλύτερα λόγια μίλησε για τον Ζοσέ Μουρίνιο, ο Καρίμ Μπενζεμά. Ο Γάλλος ποδοσφαιριστής τόνισε ότι βελτιώνεται μέσα από την δουλειά του «εκλεκτού», ενώ παράλληλα με εμφανίσεις όπως αυτή στην «Άμστερνταμ Αρένα» φαίνεται να κερδίζει πόντους και να απομακρύνεται το ενδεχόμενο να παραχωρηθεί ως δανεικός το Γενάρη.

«Ο Μουρίνιο είναι ένας πολύ διαφορετικός προπονητής από όσους είχα δουλέψει μέχρι τώρα από την αρχή της καριέρας μου. Συμπληρώνονται τρεις μήνες που έχω δουλέψει με αυτόν και νιώθω ότι βελτιώνομαι. Με βοηθάει πάρα πολύ και πιστεύω ότι θα φτάσω στο υψηλότερο επίπεδο. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και εξαρτάται από μένα αν θα με επιλέξει. Νιώθω ότι είμαι καλά σκόραρα την Τρίτη και νομίζω ότι είχα μια καλή συνεργασία με τους συμπαίκτες μου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...