Οι διοργανωτές του γκραν πρι της Μόντσα εξέφρασαν την ανησυχία τους ότι μπορεί να χάσουν την φιλοξενία του ιταλικού Γκράν Πρι, που γινόταν στην φημισμένη πίστα της βόρειας Ιταλίας. Όλα ξεκίνησαν όταν ο ισχυρός άνδρας της Φόρμουλα 1, Μπέρνι Έκλστοουν δεν έκρυψε την επιθυμία του να γίνει αγώνας στους δρόμους της Ρώμης, αλλά ακόμα δεν έχει επισημοποιηθεί τίποτα.
Η αρμόδια επιτροπή της Ρώμης θα καταθέσει φάκελο υποψηφιότητας ώστε να φιλοξενήσει αγώνα Φόρμουλα 1, παρόλο που ο δήμαρχος της πόλης, Τζιάνι Αλεμάνο θεωρεί ότι δεν έχει την υποστήριξη της πλειοψηφίας των κατοίκων.
Αυτό που καθησυχάζει τους περισσότερους Ιταλούς είναι ότι υπάρχει τρόπος να γίνουν δύο αγώνες στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1, όπως συμβαίνει και με την Ισπανία, έχοντας αγώνες στην πίστα της Καταλονίας και της Βαλένθια.
Αν πάντως δεν συμβεί κάτι τέτοιο, θα μιλάμε για το τέλος ενός αγώνα που γίνεται στην ιταλική πίστα από το 1950 (σταμάτησε μόνο το 1980 που έγινε στην Ίμολα), και εκεί επικεντρώνει την προσοχή του και ο διευθυντής της πίστας στη Μόντσα, Ενρίκο Φεράρι.
Η αρμόδια επιτροπή της Ρώμης θα καταθέσει φάκελο υποψηφιότητας ώστε να φιλοξενήσει αγώνα Φόρμουλα 1, παρόλο που ο δήμαρχος της πόλης, Τζιάνι Αλεμάνο θεωρεί ότι δεν έχει την υποστήριξη της πλειοψηφίας των κατοίκων.
Αυτό που καθησυχάζει τους περισσότερους Ιταλούς είναι ότι υπάρχει τρόπος να γίνουν δύο αγώνες στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1, όπως συμβαίνει και με την Ισπανία, έχοντας αγώνες στην πίστα της Καταλονίας και της Βαλένθια.
Αν πάντως δεν συμβεί κάτι τέτοιο, θα μιλάμε για το τέλος ενός αγώνα που γίνεται στην ιταλική πίστα από το 1950 (σταμάτησε μόνο το 1980 που έγινε στην Ίμολα), και εκεί επικεντρώνει την προσοχή του και ο διευθυντής της πίστας στη Μόντσα, Ενρίκο Φεράρι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου