ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

«Να μου κάνει το τραπέζι ο Ομπράντοβιτς»

«Να μου κάνει το τραπέζι ο Ομπράντοβιτς»

Στην καταλυτική παρουσία του Δημήτρη Διαμαντίδη στάθηκε ο Γιούρι Ζντοβτς μετά την ήττα της Ολίμπια Λουμπλιάνας στην παράταση από τον Παναθηναϊκό.

«Το τρίποντο του Διαμαντίδη λίγο πριν το τέλος άλλαξε όλο το παιχνίδι», είπε ο τεχνικός της σλοβενικής ομάδας, ενώ ξεπερνώντας σχετικά γρήγορα τον τρόπο που χάθηκε το παιχνίδι, βρήκε το κουράγιο να κάνει χιούμορ: «Συγχαρητήρια στον Ζέλικο που κέρδισε. Νομίζω πρέπει να μου κάνει το τραπέζι».

Αναλυτικά:

«Συγχαρητήρια αρχικά στον Ζέλικο που κέρδισε. Νομίζω πρέπει να μου κάνει το τραπέζι. Για να είμαι ειλικρινής, αξίζαμε τη νίκη αλλά έχω την αίσθηση ότι μάλλον φοβόμαστε να κερδίσουμε το παιχνίδι. Παίξαμε για να υπερασπιστούμε την διαφορά παρά για να κερδίσουμε στο τέλος. Δεν είχαμε πάθος στην άμυνα.

Κάνω και εγώ την αυτοκριτική μου και ξέρω ότι θα μπορούσα να είχα κάνει κάποια πράγματα διαφορετικά. Είχαμε κακή επικοινωνία για τις τελευταίες φάσεις. Οι παίκτες θα έπρεπε να ξέρουν τι θα κάνουν και τι όχι, αλλά η αλήθεια είναι ότι είχα στην διάθεση μου ένα ακόμα τάιμ άουτ που δεν το πήρα.

Χάσαμε στο τέλος εξαιτίας των ριμπάουντ και νομίζω ότι το τρίποντο του Διαμαντίδη λίγο πριν το τέλος άλλαξε όλο το παιχνίδι.

Συγχαρητήρια στους παίκτες μου. Έπαιξαν έξυπνα και σκληρά για 39 λεπτά, αλλά πρέπει να ξεχάσουμε αυτό το παιχνίδι και να συνεχίσουμε».

Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...