ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Στη Θεσσαλονίκη ο Τζάζβιν

Στη Θεσσαλονίκη ο Τζάζβιν
Ο Έρμιν Τζάζβιν έφτασε στη Θεσσαλονίκη για λογαριασμό του Ηρακλή. Ο Βόσνιος σέντερ που θα αγωνιστεί κόντρα στο Μαρούσι, δήλωσε έτοιμος να βοηθήσει τη νέα ομάδα του.
Ο νεοαποκτηθείς του «Γηραιού» ανέφερε στις πρώτες του δηλώσεις: «ήρθα για να προσφέρω στον Ηρακλή το καλύτερο δυνατό. Θα συνεργαστώ με τον Ντάρκο Ρούσο τον οποίο γνωρίζω και μαζί με τους υπόλοιπους παίκτες της ομάδας, θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε κάποια καλά αποτελέσματα. Γνωρίζω ότι έχω έρθει σε μια ομάδα με μεγάλη παράδοση και πιστούς φιλάθλους οι οποίοι τη στηρίζουν ιδίως στα παιχνίδια που δίνει μέσα στην έδρα της.

Όσο για τον αυριανό παιχνίδι απέναντι στο Μαρούσι: «θα προσπαθήσω να βοηθήσω για όσο χρόνο μου δώσει ο προπονητής μου. Θα ήταν ψέματα αν έλεγα ότι είμαι 100% έτοιμος για αυτό το παιχνίδι, αλλά το σίγουρο είναι ότι θέλω να βοηθήσω άμεσα την ομάδα μου και αυτό ακριβώς θα επιδιώξω να κάνω».

Πηγή gazzetta.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...