ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Ανοιχτός για όλα ο Ρόμενταλ

Ανοιχτός για όλα ο Ρόμενταλ
Ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από τον Ολυμπιακό το ερχόμενο καλοκαίρι άφησε ο Ντένις Ρόμενταλ μιλώντας στον Τύπο της Δανίας.

Το γεγονός ότι τελεί υπό καθεστώς αμφισβήτησης τον ωθεί σε σκέψεις. Πολλά ακούγονται και γράφονται για τον Ντένις Ρόμενταλ και το μέλλον του, από τη στιγμή κατά την οποία ο ίδιςο δεν έχει πείσει για την αξία του, αλλά και αυτούς, που πίστεψαν στις δυνατότητές του το περασμένο καλοκαίρι και τον έφεραν στον Ολυμπιακό. Βέβαια, αφήνει και ένα… παραθυράκι για το μέλλον του, όπως άλλωστε τόνισε και στο TV2 όταν είπε πως θα ξέρει πολλά το καλοκαίρι:
«Έχω ακόμη ένα χρόνο συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό, αλλά το καλοκαίρι θα σκεφτώ τι θα κάνω. Για πρώτη φορά στην καριέρα μου αισθάνομαι πως γερνάω.
Χρειάζομαι πολύ περισσότερο χρόνο από παλιότερα για να επανέλθω, ύστερα από ένα παιχνίδι. Αλλά όσο έχω την ταχύτητα και την επιθυμία, τόσο θα συνεχίσω να αγωνίζομαι».

Τέλος, χαρακτήρισε το γκολ που πέτυχε κόντρα στη Νορβηγία «… σίγουρα το καλύτερο που έχω πετύχει με την Εθνική ομάδα. Αλλά έχω σημειώσει και άλλα γκολ που ήταν πολύ σημαντικά».

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...