ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

«Στην Αθήνα η καλύτερή μου στιγμή»

«Στην Αθήνα η καλύτερή μου στιγμή»
Ο Πίπο Ιντζάγκι χαρακτήρισε την κατάκτηση του Champions League του 2007 στην Αθήνα ως την καλύτερη στιγμή στην καριέρα του, ενώ αναφέρθηκε και στα πολλά προβλήματα τραυματισμών.«Η καλύτερη ανάμνηση από την καριέρα μου είναι δίχως αμφιβολία ο τελικός του Champions League το 2007 στην Αθήνα, όταν πέτυχα δύο γκολ απέναντι στην Λίβερπουλ. Η χειρότερη έχει να κάνει με τους διάφορους τραυματισμούς που με άφησαν εκτός για αρκετό χρονικό διστημα. Οι ήττες δεν είναι κακές αναμνήσεις γιατί αποτελούν μέρος του παιχνιδιού», ήταν τα λόγια του Ιταλού φορ της Μίλαν σε συνέντευξη του στην ιστοσελίδα της FIFA.

Ο Ιντζάγκι αυτή τη στιγμή είναι τραυματίας ωστόσο νιώθει τυχερός που στα 38 του θα μπορεί να επιστρέψει: «Παρά τις δύσκολες στιγμές, όπως αυτή του Νοεμβρίου που έπαθα ρήξη χιαστών, ποτέ δεν τα παράτησα. Το μυστικό μου είναι το πάθος και η αγάπη για αυτό που κάνω. Είμαι πολύ τυχερός που έχω κερδίσει δύο σπουδαία τρόπαια, όπως το Champions League, και άλλες διοργανώσεις με την Μίλαν. Βλέποντας τον Ρονάλντο, έναν από τους σπουδαιότερους παίκτες στην ιστορία, να αποσύρεται, νιώθω ακόμα πιο τυχερός που είμαι σε θέση να επιστρέψω στα 38 μου».

Το ένστικτο και η εξαιρετική αντίληψη του χρόνου είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το στυλ παιχνιδιού του Ιντζάγκι όπως τόνισε ο ίδιος ο Ιταλός: «Νομίζω ότι το παιχνίδι μου βασίζεται στην κατάλληλη αίσθηση του χρόνου. Είναι πολύ σημαντικό για έναν ποδοσφαιριστή σαν και μένα, που παίζει πολύ στο όριο του οφσάιντ, να είναι έτοιμος να κατευθυνθεί προς το αντίπαλο τέρμα. Το ένστικτο βοηθάει πολύ το να βάζεις την μπάλα στα δίχτυα», κατέληξε ο Ιντζάγκι, που αυτή την στιγμή είναι δεύτερος σκόρερ στην ιστορία των ευρωπαϊκών διοργανώσεων πίσω από τον Ραούλ. «Ο στόχος μου είναι να επιστρέψω ώστε να πάρω και πάλι το ρεκόρ των γκολ», ήταν η σχετική του ευχή! (σ.σ. έχει 70 έναντι 71 του Ισπανού).

Παράλληλα, ο Ινζάγκι χαρακτήρισε τον Μαλντίνι ως τον πιο δύσκολο αντίπαλο αμυντικό και τους Φαν Μπάστεν και Πάολο Ρόσι ως τα πιο «κοντινά» του είδωλα.

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...